hoe was de meeting??

ja klopt...bleed en rondzingen heb je dan weer last van misschien....

misschien een professioneel publiek inhuren om in een microfoon ambiance te maken? ;)

btw ben gevleid dat mensen mijn set wille

Hier wederom iemand die nu heel erg zit te balen dattie er niet bij geweest is. Wanneer is de volgende, moet ik daar echt een jaar op wachten, nee toch ?

I.i.g. ben ik de fillempies aan het downloaden en die cd van Pjotr, tsja, als ik daar ook eens aan zou kunnen komen ... :) ;) :) :) :)

Paul.

als ik dit alles zo even bekeken en gelezen heb zou ik bijna willen dat ik een paar dagen eerder terug was gekomen van vakantie..... :)

Pjotr -> klinkt lekker je set!

Hehehe t was idd de sync van 303. Gelukkig kan je die gewoon erin prikken tijdens je set zonder op de stopknop te hoeven drukken.

Origineel geplaatst door Twin-x
Hehehe t was idd de sync van 303. Gelukkig kan je die gewoon erin prikken tijdens je set zonder op de stopknop te hoeven drukken.

ik neem aan dat ik alle gear die je gebruikte tijdens je set nu heb gewonnen?;)

Wordt het niet weer eens tijd voor een echte full-blown meeting??

(Dus niet: sterke verhalen vertellen en je klem zuipen in een obscuur cafe of je met zijn
allen suf blowen in Efteling bootjes...)

hehehe

;)

Origineel geplaatst door bambamstudio
zijn er druk mee bezig !!!!!!!!!!!

dat hoor ik al een half jaar....hehehehe

Niet dat ik me zo geroepen voel hoor, kennelijk is het vele niet goed bevallen de eerste keer :)
...maar ik vroeg het me gewoon af of er wat dat betreft uberhaupt nog actie werd ondernomen.

Back