Ik zal minder op het forum zijn...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hey JB als je nu opeens bij philips veel MINDER productief wordt....en zegt dat dat komt door de verhoogde stress wegens ontbreken DSF ofzo

Kunnen we niet een extra website/forum mee laten lopen op palm/pocket pc formaat. Ik weet dat dat vroeger ook zo was met tweakers.net. Kan je gewoon met je mobiel en een gprs abo onderweg DSF'en. Of nog leuker een Avantgo kanaal aanmaken, zodat iedereen 's ochtends even 2 seconden z'n pda synced en dan de deur uitgaat met heel DSF :P

Tja, ik heb overigens maar één oplossing voor je nu: een andere baan zoeken waar ze de arbeidsproductiviteit van hun werknemers niet belangrijk vinden ;)

Origineel geplaatst door Pjotr G
hey JB als je nu opeens bij philips veel MINDER productief wordt....en zegt dat dat komt door de verhoogde stress wegens ontbreken DSF ofzo

Sturen ze hem straks naar de D(sf) A(nonimous), denk niet dat dat de bedoeling kan zijn :W

Origineel geplaatst door thegreatmuffin

Tja, ik heb overigens maar één oplossing voor je nu: een andere baan zoeken waar ze de arbeidsproductiviteit van hun werknemers niet belangrijk vinden ;)

Ja, kom bij ons werken :) :) :) !!!

AYE!!!!!!

I"M BACK!!!!!!!! :)

Jip! Ik ben blij!

ja JB...welkom bek....kun je zien wat voor een rommel ik van je forum heb gemaakt :D

Van 'ons' forum.. :)

Gaaf hoor, hoe komt het overigens dat je weer toegang hebt gevonden tot deze wondere wereld ;)

Heeftie toch een admin omgekocht?

*hihi*

Voor iedereen achter de corporate firewall:

Read the disclaimer first :D

Gebruik gewoon het programma HTTPort... dit tunnelt door
je corporate firewall, naar een proxy van je keuze...

Als je software audits hebt, gewoon de uninstal informatie
weghalen uit de registry.

HTTPort: http://www.htthost.com/

Registry Uninstall Info: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Pagina met goede (anonieme) proxy servers:
http://www8.big.or.jp/~000/CyberSyndrome/psr3.html

Als er verder nog vragen zijn hoor ik het wel :)

Mvg.

CoolRunning

Weet je hoe langzaam dat gaat en hoe vaak ie de cookies verbrast...

Ik heb nu voortaan thuis internet... En ik had een dagje vrij. Ik ben nu voortaan 's avonds online. Dat is het grapje..

Philips is nog steeds lastig...

Senso, ik heb jou ook gemist...

Ik zat me net te bedenken dat jij een STEIM kraakdoos bij had op de synthforum meeting... shit.. Dat ik daar zo weinig aandacht voor gehad heb. Mag ik een herkansing?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back