michel_1983
Komt net om de hoek kijke
Hallo,
Ik heb dus een dvd, en daarvan wil ik een sampel opnemen op de pc.
Nou heb ik dus al de audio out op mijn geluidskaart ingang aangesloten, maar de opname ruist teveel, en het geluid is niet naar mijn zin.
Komt denk ik ook omdat ik een dvd speler heb van 30 euro by de Blokker!
Maar nu heb ik in mijn pc ook een dvd speler zitten.
Ik ben dus als zover dat ik hem wel kan afspelen op de pc, maar hij geeft alleen geen geluid door!
En daar gaat het nu net om :-)
Ik denk dat het komt omdat ik geen kabeltje heb van de audio out op de dvd, naar de geluidskaart.
Nu zou je zeggen, leg dat even, maar die heb ik dus niet op mijn geluidskaart zitten.
Ik heb een Esi Esp 1010 geluidskaart, met alles erop er er aan, maar dat is dus niet mogenlijk.
Maar hoe kan ik dit nu het beste doen?
Is daar een programma voor, dat het audio digitaal afleest ofzo iets?
Wel kan ik gewoon cd's er in afspelen, en dat geluid hoor ik wel, maar dat gaat dus ook digitaal via windows media speler.
Alvast bedankt,
Mvg Michel
Ik heb dus een dvd, en daarvan wil ik een sampel opnemen op de pc.
Nou heb ik dus al de audio out op mijn geluidskaart ingang aangesloten, maar de opname ruist teveel, en het geluid is niet naar mijn zin.
Komt denk ik ook omdat ik een dvd speler heb van 30 euro by de Blokker!
Maar nu heb ik in mijn pc ook een dvd speler zitten.
Ik ben dus als zover dat ik hem wel kan afspelen op de pc, maar hij geeft alleen geen geluid door!
En daar gaat het nu net om :-)
Ik denk dat het komt omdat ik geen kabeltje heb van de audio out op de dvd, naar de geluidskaart.
Nu zou je zeggen, leg dat even, maar die heb ik dus niet op mijn geluidskaart zitten.
Ik heb een Esi Esp 1010 geluidskaart, met alles erop er er aan, maar dat is dus niet mogenlijk.
Maar hoe kan ik dit nu het beste doen?
Is daar een programma voor, dat het audio digitaal afleest ofzo iets?
Wel kan ik gewoon cd's er in afspelen, en dat geluid hoor ik wel, maar dat gaat dus ook digitaal via windows media speler.
Alvast bedankt,
Mvg Michel

.