logic 7.2 WTF

Origineel geplaatst door fuse
Cat begint erover.

Of kan je niet tegen het feit dat er mensen zijn die die uitmelkerij van apple niet zien zitten?

vind hun uitmelkerij erg meevallen. Vind M$ anders veeel erger. Al gehoord? 6 versies van Vista... Belachelijk gewoon ! Ik wil het prijskaartje niet eens weten... Licentiebeleid bij hun is ook erg ondoorzichtig. Maar goed dat ze geen geld rekenen voor service packs en updates. Dan was je per jaar een fortuin kwijt aangezien je wekenlijks wel updates hebt.

Alsof zoiets uitmelken van Apple zou rechtvaardigen.
Ze doen gewoon niets voor elkaar onder wat dat betreft.
Alleen weet je bij anderen waar je aan toe bent.
Hier komt de rekening achteraf. En da's niet netjes.

ben ik ff blij dat ik met Cubase SX werk...de laatste updates waren gewoon gratis,zoals het hoort...:D

(volgens mij heeft Cubase SX 3 nu ook al allang Logic ingehaald qua features en stabiliteit,maar dat terzijde :duivels:...)

trouwens...NI is ook zo'n gierig &%#@ bedrijf...

Ik bedoel meer: er zit nieuwe functiies in. Dus is het toch gewoon een afweging of je die wilt hebben de ja de nee?

Ik werk zelf ook met logic, versie 7.1, maar ik heb er geen moeite mee..
Als het het het geld waard vind dan koop ik het anders niet.

Is er trouwens veel verschil t.o.v. 7.1?

Dit is dan ook de reden waarom wij van logic naar cubase zijn overgestapt..... ech zonde trouwens want logic vind ik echt veel fijner werken dan cubase... maar ik heb geen zin om die kutgasten bij apple te gaan spekken voor hun eigen fouten.... en je moet eerst zo'n kutcomputer kopen en dan nog logic... echtwaar ik ben ook echt woest:( op apple omdat ze dat hele vette programma helemaal naar de kloten te helpen... over 10 jaar is logic er helemaal niet meer...KUTAPPLE... KUTAPPLE... KUTAPPLE... KUTAPPLE... KUTAPPLE... KUTAPPLE...

sorry ik moest ff mijn frustratie kwijt...:duivels:

Dat had ik in het begin ook toen ik dat hoorde en op pc werkte!

Maar sinds ik met die dual 2.5 aan de gang ben ben ik prima tevreden.

Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Ik vind het 10x lekkerder werken nu . Zou niet meer terug willen naar dat irritante windows, daar kan ik me nog steeds groen en geel aan ergeren.. ( programma beeindigen... sluiten.... sluiten.... weet u zeker dat u.... aaaarrrrrrrrggggggggg)

Ja het zal vast wel fijner werken.. dat neem ik meteen van je aan.. maar eer je zo ver bent ben je ondertussen wel 4000 euri verder... moet je is kijken wat een vette hardware bakken ik daarvoor kan halen... dan kloot ik liever een paar keer(trouwens bij cubase sx3 nog helemaal geen gedonder gehad) met vette synth en effecten bakken dan dat ik mijn geld daaraan uitgeef... ik zeg echt met heel veel woede.... FUCK APPLE MET DIE KUTKOMBI VAN ZE...

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
Over hoeveel geld spreken jullie eigenijk? wat kost die update naar 7.2?

Das een goeie, voor we verder afdwalen....

tja, wie weet moet je een week later weer 50 bucks neerleggen voor 7.3, week later weer 50 bucks voor 7.4 etc etc.

Back