[Future Retro] Future Retro FR777

Ik heb hier veel info over gevraagd want ik was geintreseerd maar ik vond m te duur. EN T IS GEEN TB303 EN HIJ KLINKT OOK NIET T ZELFDE.(dit is de enige vraag bijna die de mensen stellen namelijk) En als je snel bent er is er een tweede hands te koop op www.ebay.com

Het leuke hieraan is dat je er lekker in kan solderen. ;) Men heeft heel veel mods voor de retro waardoor ie nog vetter klinkt.

Ik raad m je aan ondanks dat ik er dus niet mee gespeeld heb. Levertijd twee maanden ivm voorraad. :)

Ik neem aan dat hij ook geen 303 wil hebben anders had hij wel om een 303 gevraagd.

Ik ben nogal te spreken over zijn sequencer gedeelte. Het schijnt dat die erg goed is (303-achtig) en dat hij erg flexibel live te gebruiken is.

Ik ben inderdaad niet op zoek naar een 303. Ze kosten allebei hetzelfde. Voor 834 dollar heb je de FR777 in huis. Volgens mij hebben jullie ook van horen zeggen, maar heeft iemand er ook echt een keer mee lopen knoeien?!
Als ik de mp3's beluister op de site dan ben ik wel onder de indruk en het ding ziet er retegeil uit!

Damn! Dat ding klinkt vet!

En hij ziet er nog eens geweldig uit ook! :p

Ik denk dat jullie niet goed hebben gelezen wat er tussen de haakjes staat. Helaas kan je ze alleen kopen via t web ik weet echt geen shop die een demo heeft staan.

Ik weet het, je moet een mailtje sturen om op de wachtlijst te komen.

Hij kost momenteel $777

Ik heb die gasten allang gemaild en ik weet dat het alleen via het web kan. Alles bij elkaar (shipping en handling) is ie 830.
Hierbij het mailtje wat ik stuurde:

###

Hi Tim,
We will have more 777's ready to ship by next week. Price including shipping to
the Netherlands will be $830 US.
We will provide a power adapter with the 777 that can be used with your
countries power standard.

Thanks,
Jered Flickinger

Tim Nolet wrote:

> Hi,
>
> I'm really interested in the 777. I just have a couple of questions.
>
> 1) How long is the waiting list?
> 2) What does shipping and handling cost when a 777 has to be shipped to the
> Netherlands?
> 3) Can I use a 220v European power supply or do I need a converter?
>>
> Tim
>
> The Netherlands

Zo te zien (en te horen) heb je in ieder geval geen miskoop aan dat ding.
En als hij je niet bevalt, ben je hem volgens mij zo weer kwijt.

Je kunt op harmonycentral trouwens ook gebruikers mailen die reviews hebben geschreven.

er gaat trouwens 12 V AC in

Jaaaaa

Jaaaaa

Heren,

Net een mailtje aan Jered (van Future-Retro) vertuurd met de bevestiging dat ik er eentje wil bestellen. Nu maar hopen dat ie voor de kerst binnen is. Ik zal als ik 'm onder de knie heb wel effe reviewen op deze site.
Verder mogen mensen die dat willen tegen betaling van fl10,- de FR-777 komen aanraken;)

je zal em nu vast wel hebben denk ik, dus mijn vraag is hoe istie??? ben nl. van plan om er zelf ook eentje aan te schaffen, maar wil toch nog even je mening horen

tnx
Stijn

Stijn,

Ik kreeg eerst een Acces Virus. Ik heb toen mijn order direct gecancelled. Op de Virus kan ik alles wat ik wil. Ik gebruik de stepsequencer op mijn RS7000.
Misschien dat er eind dit jaar nog een ga kopen.

Tim

Ola.... Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er iemand met een FR-777 op het forum zit..

Vertel...

Matt Second had er toch een?

Of was dat nou een ander apparaat wat ie een paar maanden geleden naar de MUC meenam?

Dat was een ander apparaat. Volgens mij heb jij het over de volgende MUC.... ;)

Nou weet ik het ook niet meer zeker.

Wat had ie dan bij zich op de MUC-Op-Zondag bij mij thuis? :confused: :confused:

dat was de MFB
die mag je kopen hoor

en nu weer on-topic !

Back