richard2000
SyBorg
Origineel geplaatst door Hanz
Ik zit me hier ernstig af te vragen of er wel gear bestaat zonder minstens 1 lampje?
Ja patschbays...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zit me hier ernstig af te vragen of er wel gear bestaat zonder minstens 1 lampje?

Origineel geplaatst door richard2000
Ja patschbays...

)

Origineel geplaatst door Alan
....En het bespaart energie![]()
Dat stroomverbruik zal inderdaad wel aanmerkelijk dalen als gevolg van het ontbreken van wat LED-jes, zeker in vergelijking tot de rest van het stroomverbruik van het gemiddelde herriehok van m'n gewaardeerde medeleden.
knopjes
schuifjes 

Ik vind het zo "cool" dat ik zelfs aan het overwegen ben om in de open ruimtes van mijn rackje een blindplaat te zetten en daar knoppen, leds en een display in te zetten

Niemand hier die zo'n spiegelbol aan het plafond heeft hangen? Of andere "disco" lichten

Origineel geplaatst door Tom 32
Yep..hier!
Spiegelbol en spot met zo'n roterende schijf met vier kleuren.

Origineel geplaatst door klausito
Niemand hier die zo'n spiegelbol aan het plafond heeft hangen? Of andere "disco" lichten.. stroboscoop....![]()
Tuurlijk wel! Geen spiegelbol, maar kerstverlichting, blacklight, kleurenlampjes, af&toe een beamer met een DVD vol wazige beelden/filmpjes, etc.etc.