Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door von haulshoven
je hebt er toffe tracks tussen zitten Jos!
ga door zou ik zo zeggen!

von haulshoven

Thank you!!!:D

weer een alesis airsynth :D die heb je al eens eerder gehad toch, heb je die in een track gebruikt op eerdere albums? (of mp3 op je site?)

Origineel geplaatst door smackos
weer een alesis airsynth :D die heb je al eens eerder gehad toch, heb je die in een track gebruikt op eerdere albums? (of mp3 op je site?)

Nee, nooit gebruikt op een track.

Phochos:stupid

Ik was benieuwd hoe dat ding klonk, het lijkt me dat het alleen rare fx geluidjes kan maken of theremin dingetjes die wiieeeuuuwieeuuuwieuuu gaan

Ik was benieuwd hoe dat ding klonk, het lijkt me dat het alleen rare fx geluidjes kan maken of theremin dingetjes die wiieeeuuuwieeuuuwieuuu gaan

Er zitten effecten ala een VCS3 in, maar ook enkele ritmeinstrumenten die op een gekke manier kunt laten klinken.:D

Origineel geplaatst door snorie
Hey,

Ik zei dat je een nieuwe foto hebt op www.phochos.org.
Een nieuwe look? :D

Groeten,

snorie

A very old one, uit 1997 (god wat zag ik er toen goed uit:stupid ):D :D

ja maar ja maar jamaaaaar....hoe kan die foto nou uit 1998 zijn je samen met een Korg MicroX opstaat :)

of hebben we het niet over dezelfde foto :D

Hoe bevalt (of beviel) die MicroX eigenlijk? Lijkt me een leuke rompler zeker voor space/ambient dingen...

ja maar ja maar jamaaaaar....hoe kan die foto nou uit 1998 zijn je samen met een Korg MicroX opstaat :)

of hebben we het niet over dezelfde foto :D

Hoe bevalt (of beviel) die MicroX eigenlijk? Lijkt me een leuke rompler zeker voor space/ambient dingen...

Hoi smackos,

Ik bewerk tegenwoordig de website www.phochos.org/phochos omdat zonder de laatste phochos erbij de website een tijd niet te veranderen was en ik een nieuwe moest opgeven van de provider. Maar die foto op www.phochos.org is inderdaad van begin 2007. Op www.phochos.org/phochos is de foto uit 1997, de jongere broer van Christoph Franke.:D

Origineel geplaatst door phochos
Hoi smackos,

Ik bewerk tegenwoordig de website www.phochos.org/phochos omdat zonder de laatste phochos erbij de website een tijd niet te veranderen was en ik een nieuwe moest opgeven van de provider. Maar die foto op www.phochos.org is inderdaad van begin 2007. Op www.phochos.org/phochos is de foto uit 1997, de jongere broer van Christoph Franke.:D

Je moet die phochos/phochos page hernoemen naar index.html (of htm) en eerst de oude index pagina deleten dat zal moeten werken..uh en die in de www map zetten (alles staat nu in een phochos folder)

Das inderdaad een behoorlijke mug-shot...ik zie het al in de headlines phochos arrested in L.A county for drunk driving...of serial killer caught :D

mugshotphochos.jpg

Laatst gewijzigd:
Ik zie nu dat die MicroX niet meer in de kit list staat, waarom heb je hem weggedaan?

En waarom heb je altijd die rare Roland E-Pro :D

Bevalt die pro-E eigenlijk?
En is het nou een synth of een keyboard?
Ik heb hem namelijk ook eens willen kopen, maar ben
er toch vanaf gestapt.

Groeten:D,

snorie8>

De Pro E is toch een soort van MT-32 in een voor die tijd wel mooie keyboard behuizing en een ingebouwde sequencer?

volgens mij kan je er wel sounds mee editten, maar alleen via sysex.

Nou ben je bijna net zo hip als smackos.
Krijgen we i.p.v. konijnen rare mannen.
Sorry phochos}:|

snorie :D

Ik zie nu dat die MicroX niet meer in de kit list staat, waarom heb je hem weggedaan?

En waarom heb je altijd die rare Roland E-Pro :D

Hoi smackos,

De bedoeling is dat hij weer gaat terugkomen, maar vind hem momenteel te duur. Wellicht als occasie.
Het is een fantastische bak, moest hem wegdoen ivm geldgebrek. Maar er zitten geluiden in van de Korg Triton, veel mooie soundpads en veel ritmes dmv Arpeggio die flink uitgebreid is.

Phochos:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back