Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat zou Jan Mulder er van vinden?

Jan Mulder zou dit afdoen als zijn grootste ergenis aller tijden...
![]()

...nee ome P, doenelijk!Nee, ga volledig op software over, ga denkelijk...

...nee ome P, doenelijk!![]()

het blijft idd een soort van quantumphochanica...ik las ergens anders een draadje dat je toch weer hardware behoudt
ik las ergens anders een draadje dat je toch weer hardware behoudt

... maar iets zegt mij dat de laatste post wederom een note to self is ipv een soort publiekelijke verantwoording die je denkt te moeten afleggen
maar tegen jezelf liegen is eigenlijk net zo erg, zo niet erger, als tegen anderen (want de meesten hier maakt het toch geen reet uit wat je wel niet weer niet wel gaat doen niet... wel), het blijft toch meer een soort van functioneel vermaak...
dit is toch geen verkoop thread hey P... maar iets zegt mij dat de laatste post wederom een note to self is ipv een soort publiekelijke verantwoording die je denkt te moeten afleggen
maar tegen jezelf liegen is eigenlijk net zo erg, zo niet erger, als tegen anderen (want de meesten hier maakt het toch geen reet uit wat je wel niet weer niet wel gaat doen niet... wel), het blijft toch meer een soort van functioneel vermaak...
enfin, het moet allemaal maar kunnen![]()

och, binnen de kutste keren is het weer zoals het wasInmiddels was er al het een en ander veranderd.

Nou, succes er mee he..![]()