Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Even nog een kleine uitleg over het laatste stukje van Nonkel Phooch list.

Het deel "The Newest Tracks from the Orion Records Archive" heb ik erbij gezet omdat het wat makkelijker voor me is om de nieuwe stukken zo te plaatsen. Deze laat ik dan een paar dagen hierin staan om ze daarna over te zetten naar de onderdelen waar ze toe behoren en ze blijven dan nog een week met NEW erachter staan. Daarna wordt het woord NEW weggehaald en eventueel met Recommended of Top Track erbij geplaatst voor de nummers die er echt toe doen.

Phochos

Cool Phochos,

En staan de minibrute al op je verlanglijst?

Nee, die neem ik niet. Wil hooguit nog een keertje een EA1 of zo erbij hebben.

Phochos:D

En de Yamaha PSR1 DJX die ik van Smackos overneem, komt in september ook nog binnen.

Phochos

Even nog een kleine uitleg over het laatste stukje van Nonkel Phooch list.

Het deel "The Newest Tracks from the Orion Records Archive" heb ik erbij gezet omdat het wat makkelijker voor me is om de nieuwe stukken zo te plaatsen. Deze laat ik dan een paar dagen hierin staan om ze daarna over te zetten naar de onderdelen waar ze toe behoren en ze blijven dan nog een week met NEW erachter staan. Daarna wordt het woord NEW weggehaald en eventueel met Recommended of Top Track erbij geplaatst voor de nummers die er echt toe doen.

Phochos

Kleine tip voor je lijst, je kan ook tekst op je pagina neergooien, die moet je dan tussen

<p> bllablalbabablablal </p>

zetten. (<p> betekent dus paragraaf, en </p> einde van de paragraaf.

Als je tekst en uitleg wil plaatsen kan je dat doen voor iedere <ul> of na iedere </ul>

Als je je hier braaf aan houd zal je pagina niet omhoogvukken. Eventuele vormgeving van <p> kan ik later wel aan je deurgeven via mail ofzo.
Ik geef je deze tip omdat updates en tekst en uitleg het best zoveel mogelijk via je eigen pagina kunnen plaatsvinden.
Het komt echt zeer weinig voor dat iemand updates plaatst over een site op een andere site, ik denk bijna zelfs dat jij de enige bent. :dubbel:

Kleine tip voor je lijst, je kan ook tekst op je pagina neergooien, die moet je dan tussen

<p> bllablalbabablablal </p>

zetten. (<p> betekent dus paragraaf, en </p> einde van de paragraaf.

Als je tekst en uitleg wil plaatsen kan je dat doen voor iedere <ul> of na iedere </ul>

Als je je hier braaf aan houd zal je pagina niet omhoogvukken. Eventuele vormgeving van <p> kan ik later wel aan je deurgeven via mail ofzo.
Ik geef je deze tip omdat updates en tekst en uitleg het best zoveel mogelijk via je eigen pagina kunnen plaatsvinden.
Het komt echt zeer weinig voor dat iemand updates plaatst over een site op een andere site, ik denk bijna zelfs dat jij de enige bent. :dubbel:

Dank demian, dat wil ik ook het liefst. Maar heb het nu ook even via deze thread gedaan. Als ze deze afsluiten ga ik definitief alleen op de Nonkel Phooch lijst verder.

Phochos

Ik zou proberen te voorkomen dat deze gesloten wordt, gewoon updates op je site plaatsen en hier regulier gedrag vertonen, dat 'schijnt' het best te werken.. :D

Als je het echt volledig wilt crosslinken, zou je op je nonkel P lijst ook kunnen aangeven dat, wat en waar je iets op het synthforum hebt gepost :D

Ik zou proberen te voorkomen dat deze gesloten wordt, gewoon updates op je site plaatsen en hier regulier gedrag vertonen, dat 'schijnt' het best te werken.. :D

Was ook maar alleen als witz bedoeld.

Phochos;)

Om toch maar even 'terug' te komen op je webshite (ik weet dat je dat topic hier op het forum zo veel mogelijk probeert te vermijden :D); waarom staat "THE NEWEST STUFF WITH HARDWARE INSTRUMENTS (Present)" ergens 'weggemoffeld' halverwege de pagina; je meest recente werk lijkt me toch het meest 'aandachtvragend' en dus hoort het bovenaan de pagina?

p.s. Waarom neem je je newest stuff op mbv een camera; Ediacarium Part 2 klinkt daarom alsof er een prop oorsmeer in mijn gehoorgang zit...

Om toch maar even 'terug' te komen op je webshite (ik weet dat je dat topic hier op het forum zo veel mogelijk probeert te vermijden :D); waarom staat "THE NEWEST STUFF WITH HARDWARE INSTRUMENTS (Present)" ergens 'weggemoffeld' halverwege de pagina; je meest recente werk lijkt me toch het meest 'aandachtvragend' en dus hoort het bovenaan de pagina?

Ik zal - op veler verzoek - dat bovenaan de pagina zetten. En die Ediacarium was een probeersel van me, latere opnamens zullen alleen met de camera opgenomen worden en de geluidssporen via de BR 8 opgenomen worden. Het zal dan allemaal beter gaan klinken, dat beloof ik.

Phochos

...die Ediacarium was een probeersel van me...
wellicht is de toevoeging demo in dat geval geen overbodige luxe ... bespaart je 'fans' een onnodig bezoekje aan de kno-arts :D

Duss wat willen jullie nu, bovenaan of zo laten staan?

Zoiets? Het is nu alleen wat verschoven de fotos tov elkaar.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back