Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door phochos
En ja, ik ben nu eenmaal nogal veranderlijk, net als het weer in Nederland:eureka:

Toch denk ik dat het wellicht verstandig is om daar eens iets aan te gaan doen. Ik heb wel eens wat mp3's geluisterd van je, en dat je een getalenteerde jongen bent is me wel duidelijk. Maar met deze wispelturigheid.....het is niet erg professioneel, snap je wel. Dan kan je wel zeggen dat het een hobby is, maar toch....

En kijk, an sich herken ik het wel, want ik bedenk ook altijd verschillende concepten voor nieuwe albums en zo. Wat dat betreft kan ik ook wispelturig zijn, maar ik breng dat pas in de openbaarheid als ik echt iets bedacht hebt dat volgens mij werkt. Vervolgens blijf ik daarbij. Het brengt iig consistentie in de catalogus.

Het is maar een tip hoor. :) Deze thread vind ik verder wel schattig. :D

Oh, het wordt dus al minder!!!:D
maar dat komt niet zozeer door jouw maar door de rest van de mensen die hier reageerd, (en dat gaat vaak niet over jouw'n nummers/releases etc. maar 'aanverwante' zaken omtrent deze thread). als vanaf nu niemand meer zou posten word jouw'n percentage straks vanzelf weer hoger 8o)

Wat mij betreft mag deze thread ook wel gesloten worden, iedereen is nu wel op de hoogte dat ik twee websites heb en anders kunnen ze me altijd nog een pb-tje sturen. Dank voor het begrip en de gegeven ruimte.

Phochos:D

Origineel geplaatst door VlEen
http://www.phochos.org/ doet het weer hoor Jos:) Laat ff een andere foto maken, tis net of je erbij zit en je net je laatste euro aan een synth hebt uitgegeven;)

Nou meer alsof ie een drol zit te draaien, haha. }:|

p.s. Jos heb je nu al aan Koos gevraagd of je een track in de VJB kan plaatsen. Ik vind veel muziek van je goed.

Wat mij betreft mag deze thread ook wel gesloten worden, iedereen is nu wel op de hoogte dat ik twee websites heb en anders kunnen ze me altijd nog een pb-tje sturen. Dank voor het begrip en de gegeven ruimte.

Niks ervan, gewoon doorgaan. Ik vind het leuk en onderhoudend. :okdan:

Alllright, we continue with this tread:D

http://www.phochos.org/ doet het weer hoor Jos:) Laat ff een andere foto maken, tis net of je erbij zit en je net je laatste euro aan een synth hebt uitgegeven;)

Op dat moment had ik inderdaad niet veel geld meer over en had ik het nogal druk, dus was mijn houding op de foto de gewone. Ik kan nu eenmaal niet normaal op een foto voor de dag komen, zegt iedereen ook in mijn familie.

Ok, misschien wat tips van de fotogenieke modellen hier.
Ik heb wel een tip:
Probeer je voor te stellen dat alles wat je ooit wenste in 1 keer allemaal uitkomt.
Probeer daar een gezicht bij te bedenken en voila: Cheese! ;)

Origineel geplaatst door smackos
wat voor synth is dat?

Smackos,

Ik heb mijn Roland Pro E, de Yamaha CS1X en de Roland MC303 in combinatie met het Magix Studio 2007XXL pakket gebruikt om geluiden te combineren en samples erbij te voegen, het is dus voor zo'n 60 % met samples en 40% door mijzelf ingespeeld. Zo werk ik momenteel vaker en vind het op deze manier lekker werken.

De Farben cd box gaat niet door. Voorlopig haal ik de drie kleurencd's uit de verkoop. Er zal nog maar een enkel cd terugkomen met als titel Farben met de beste stukken van deze drie kleurencd's erop.

Phochos

Voor de liefhebber: Het nummer Movement In Red in de verkorte versie (het nummer voor de dubbelcd Movements - Music For Animation die nog bij Fonos verschijnt duurt 25.56).

www.phochos.org/muziek/MovementInRedExcerpt.mp3

Hey Phochos Zimmer, dat is een mooi stukje muziek. Zou zo in een Dan Brown verfilming kunnen.

Origineel geplaatst door René
Hey Phochos Zimmer, dat is een mooi stukje muziek. Zou zo in een Dan Brown verfilming kunnen.

Dan moet je vooral het lange nummer gaan horen, komt op de eerstvolgende cd bij Fonos uit, Movements With Red, Yellow, Blue And Green. Komt als het goed is ergens in juli uit.

Ik heb overigens een nieuwe (oude) foto geplaats. Ik moet zelf persoonlijk zeggen dat ik toch wel iets heb van Christoph Franke van Tangerine Dream.:D

Phochos:mega:

Door het uitblijven van verkopen bij Fonos heb ik definitief een streep gezet met het uitbrengen van cd's bij hen. Persoonlijk vind ik dat ze te weinig reclame maken voor een artiest (de nieuw verschenen cd blijft hooguit 10 dagen op de eerste pagina staan, daarna moet je maar zien waar hij staat). Zelfs voor de geluidsfragmenten moet je blijven vragen wanneer die bij de nieuw verschenen nummers komen te staan (van Psycokinesis en Views From...... zijn de fragmenten ook nog niet verschenen). En omdat het mij gewoon meer kost dan dat het opbrengt, blijf ik het gewoon bij mijn eigen Orion Records uitgeven, dus bij deze zijn Movements With Red, Yellow, Blue And Green en Movements (Music For Animation) weer verschenen op Orion Records.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back