maar dan kan je er verder vrij weinig tot niks mee als die valuestreepjes het niet doen toch...ook niet editten of überhaupt de patches selecteren etc.![]()
Dat heb ik nog niet eens uitgeprobeerd.
Phochos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar dan kan je er verder vrij weinig tot niks mee als die valuestreepjes het niet doen toch...ook niet editten of überhaupt de patches selecteren etc.![]()
De opnamens van mijn nieuwe werk zal op z'n vroegst ergens begin november beginnen ivm de brand in mijn huis.
Phochos
Hij heeft brand gehad. Heb jij de ogen kapot ofzo? Over sommige dingen maak je geen grapjes, dit is er eentje van.

Aan de andere kant, waarom een van je eigen topics kicken met een mededeling waarvan de argumentatie al een tijdje bekend is..

Dan is het idd een stom en dom grapje, sorry...
ach, dat is nonkel phooch he´?
maar goed, phooch, sucses met alles, en hopelijk horen we weer snel van die muziek van je, alleen gemaakt met harde waren
persoonlijk hoop ik wel dat magix ook stevig door de vlammen verteerd is...
![]()

maar hoe zit het nu met die gestolen waar?
als jij er niet in mag dan is het huis dus nu eigenlijk in handen van de instantie(s) en zijn zij in principe dus verantwoordelijk voor het oplossen van de diefstal... offe?