Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
maar dan kan je er verder vrij weinig tot niks mee als die valuestreepjes het niet doen toch...ook niet editten of überhaupt de patches selecteren etc. :?

Dat heb ik nog niet eens uitgeprobeerd.

Phochos

Nieuw nummerke, Phochos met Phasastic.

http://soundcloud.com/phochos/phochos-phasastic

De opnamens van mijn nieuwe werk zal op z'n vroegst ergens begin november beginnen ivm de brand in mijn huis.

Phochos

Hij heeft brand gehad. Heb jij de ogen kapot ofzo? Over sommige dingen maak je geen grapjes, dit is er eentje van.

Aan de andere kant, waarom een van je eigen topics kicken met een mededeling waarvan de argumentatie al een tijdje bekend is..

Aan de andere kant, waarom een van je eigen topics kicken met een mededeling waarvan de argumentatie al een tijdje bekend is..

ach, dat is nonkel phooch he´?

maar goed, phooch, sucses met alles, en hopelijk horen we weer snel van die muziek van je, alleen gemaakt met harde waren:D

persoonlijk hoop ik wel dat magix ook stevig door de vlammen verteerd is...

:mega:

Dan is het idd een stom en dom grapje, sorry...

Maakt niet uit, kan nog wel ergens tegen. Maar het was inderdaad een behoorlijk hete barbecue als je er zo dan van spreekt, eentje waardoor ik ook een aantal uur in het ziekenhuis heb gelegen met beademing en aan de hartmonitor liggen.

Phochos

ach, dat is nonkel phooch he´?

maar goed, phooch, sucses met alles, en hopelijk horen we weer snel van die muziek van je, alleen gemaakt met harde waren:D

persoonlijk hoop ik wel dat magix ook stevig door de vlammen verteerd is...

:mega:

Die is ook redelijk geroosterd. Een aantal soundpools zijn defect geraakt. Maar ik wil er toch niet meer mee werken, ga alleen FL7 studio nog gebruiken om de recordings te mixen.

Phochos:D

Nu alleen afwachten wat er van de hardware nog goed is en wat ik aan geld krijg om nieuw materiaal te kopen.

Phochos

Oei, lees nu pas over de brand. Narigheid, maar blij dat je er zelf redelijk ongeschonden uit gekomen bent. Ik hoop dat je de boel snel weer op orde hebt.

maar hoe zit het nu met die gestolen waar?
als jij er niet in mag dan is het huis dus nu eigenlijk in handen van de instantie(s) en zijn zij in principe dus verantwoordelijk voor het oplossen van de diefstal... offe?

Het hele huis is nu leeg. Maandag komt de meneer van de opstalverzekering en de bouwkundige om te kijken hoe en wat betreffende het hele gebouw. Dan hoor ik ook precies wat er wellicht gaat gebeuren, is zelfs mogelijk dat ik wellicht ergens anders kom te wonen als het gebouw te slecht is.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back