Scheelt dat nu echt zoveel als je de kick van een software pakket vergelijkt met een hardware kick?
Iemand die ik ken werkt met een mc505 en zijn kick klinkt echt zeer lekker en afgerond en natuurlijk nog eens heel pumpy mooi diep.. kan je dit met software ook? of is de beste kick uit een hardware bakje?
Die tr909 ziet er zo vet uit. maar ik heb de samples ook liggen.. dus.. waarom dan hardware kopen..
Of heeft er iemand tips waardoor je kick pro klinkt? ietsje natter maken van een droge kick.. de scherpe kantjes afronden.. en pumpy maken..
tnx in advance
Dries
Iemand die ik ken werkt met een mc505 en zijn kick klinkt echt zeer lekker en afgerond en natuurlijk nog eens heel pumpy mooi diep.. kan je dit met software ook? of is de beste kick uit een hardware bakje?
Die tr909 ziet er zo vet uit. maar ik heb de samples ook liggen.. dus.. waarom dan hardware kopen..
Of heeft er iemand tips waardoor je kick pro klinkt? ietsje natter maken van een droge kick.. de scherpe kantjes afronden.. en pumpy maken..
tnx in advance
Dries
. Zoek eens even en je weet waarom je dit niet wilt horen en waarom dat 't niks uit moet maken. De soft/hard discussie is zinloos. Beiden gaan het werk niet voor jou doen.
.

Laat ze nog maar even op de schoolbanken zitten. Discussies over hoe vet iets klinkt zijn meestal best subjectief.
Super 2009 voor jullie!
,.. met dezelfde mixer op standje -10