Ik vind het rauwe ook wel mogen! Mag zelfs nog iets warmer !
Zet inderdaad je leadsound en ride iets zachter op het einde, en laat de kick wat meer pompen.
En indien je het toch zuiver wil maken: bassen beetje wegdraaien bij elementen die het niet zo nodig hebben (lead, percussie, ...) en daar misschien zelfs beetje hoog bijsteken. Verder goed met je volumefaders werken en niet alles zo hoog mogelijk zetten, mix moet kunnen ademen.
Ook je reverbs mogen wat meer damp (ik weet niet of je dit in reason kan instellen)?
Maar overall vind ik het nu al erg lekkerrrr klinken
Als ik een label had in deze stijl zou ik je aansporen het af te werken en je kreeg van mij een release
sceptic:ik heb erover nagedacht over mn geluidskaart,volgens mij heb ik een goede geluidskaart want heb immers ook goed geluid,als ik gewoon een nummer draai van ik noem maar wat uuh..... slam fm ofzo,dan klinkt het goed.volgens mij ligt het aan de afwerking,maarja meningen genoeg over rauw en zuiverheid merk ik al gheghe.maar toch nog even de vraag aan je wat het verschil is tussen digitaal en analoog :confused: (kun je zien hoe ver ik al ben met mn kennis whaha)of is analoog gewoon altijd beter?
division:nou nou jij bent enthousiast,zou mooi zijn net halfjaartje bezig en dat er dan gelijk intresse is in een plaatje van me maar bedankt doet me goed natuurlijk. ik ga er echt even voor zitten om m even te perfectioneren(naar mijn idee dan!),ja reeverb kan ik zo erbij doen is niet moeilijk heb voor jou ook al adviezen gehad met panfunctie compressie en hoor vaker dat mn hihats te hard staan.als ik m naar mijn idee klaar heb,probeer ik m wel volledig op deze site te krijgen.
Origineel geplaatst door shortwave Ja, doet me sterk denken aan mix-tapes (op cassette) die ik nog ergens heb liggen van Derrick May uit begin jaren '90.... Ook lekker RAUW idd...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.