Zo, je ziet hier ook de binnenkant van de bovenkant, om het maar even zo te zeggen.
Hier hoort het vet te zitten, en dat koperen dingetje zorgt voor de klikjes, het is ook een soort veertje die hem op zijn plek duwt.
Op de PCB zie je de onderkant van de encoder, hier zitten 3 kleine contact pootjes, die buig je zo om als je niet uitkijkt (bijvoorbeeld als de keukenrol er in blijft hangen en je een spastische beweging maakt

) Die moet je dus ook voorzichtig vrij maken van vuil en vet, verder het radartje wat je ziet (de onderkant van de knop) GOED schoonmaken, die was bij mij echt vet ranzig.
Oja en vergeet niet dat de knoppen er weer opmoeten VOORDAT je hem weer vastschroeft. De volume knop gaat er wel pas op NADAT je de PCB weer vast heb gezet op de frontpannel... Ik was dit dus vergeten en kon wéér 10 kleine kut schroefjes losmaken om de knoppen er goed op te doen.. Ik had het eerst niet eens echt door, ik dacht alleen, wat zien die knoppen er ineens vaag hoog uit! En het wiebelde ook..stomstomstom.
Het is het allemaal waard! Ik kom parameters tegen die ik nog nooit tegen ben gekomen! hij zoefde er altijd met een noodgang overheen. Mooie bak! Nu nog een scsi uitbreiding zien te vinden