Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hoezo intimidatie..
dit topic gaat een wel heel bizarre kant op, vinden jullie niet? Ik lach me een breuk. Had iemand ook nog een leuk plaatje van een "Rambo"helikopter misschien?Origineel geplaatst door Leo
zowat de hele regering heeft doorgeleerd!

Origineel geplaatst door Stage73
Ik wilde laatst even twee zanglijntjes inzingen. na 3 minuutjes...RING! de telefoon. Ik schrik me blauw, neem de telefoon op en.....m'n vriendinnetje. Pfioe. Dus verder gezongen....5 minuten later....RING! de deurbel. Krijg halve rolberoerte, loop grijs aan en sjok naar de deur. Andere vrouw. De overbuurvrouw. Toen dacht ik werkelijk dat ik het helemaal gehad had.

En, lukt het nog een beetje om te functioneren in de hedendaagse maatschappij als je zo'n moeilijke jeugd gehad hebtOrigineel geplaatst door Stage73
... en een verzamelaar van Anita Meyer die ik geweldig vond toen ik 4 was!
?Origineel geplaatst door Stage73
EDIT: SOUNDFILE GEVONDEN OWJA!
http://www.anitameyer.net/Geluid/theydont.mp3
aaaaaaaah![]()

Katie Kissoon (of waren die niet Nederlands)
Origineel geplaatst door etaoin
Als dat dezelfde Katie Kissoon is die bij Roger Waters in de backing zit, dan denk ik van niet.
Origineel geplaatst door Stage73
Er werkt maar 1 ding tegen dit soort klagers: de tering oppassen of ze zelf iets fout doen. Vastleggen en onder druk zetten die lui.
[/QUOTE]

Origineel geplaatst door Leo
uiteindelijk moeten ze om.
)