Synths, vocoders etc...

Ben dus op zoek naar een een SR-JV80-13 expansionboard Vocal Collection van Roland.
Ben zeer benieuwd of ik deze nog ergens kan versieren....
Verder hoeft het niet zo'n probleem te zijn om ergens nog een JV aan te schaffen.
En mocht het niet lukken, dan moet ik toch maar gaan voor een SRX-06-expensionboard en een XV. Gaat helaas wel véél duurder uitvallen, maar dan is het niet anders.
Of zijn er wellicht toch nog goedkopere alternatieven (ipv een eventuele dure aanschaf van een XV en SRX-board)?
Over de Yamaha FS1R heb ik ook veel goede berichten gelezen. Zou deze wellicht nog ergens te koop zijn (afgezien van marktplaats, speurders en ebay)?
Maar dus eerst voorlopig maar even hopen op die SR-JV80-13 Vocal Collection...

In ieder geval ben ik zeer verheugd met de Novation KS5, die ik binnenkort ga aanschaffen :)

Laatst gewijzigd:
Inmiddels is mijn interesse helemaal verlegt naar de Yamaha FS1R.
Heb op een aantal site's wat dingen van deze synthmodule gehoord en ik moet zeggen; het klinkt geweldig!!!!!
Ik zou deze synthmodule geweldig kunnen combineren met de Novation KS5 (die ik waarschijnlijk volgende week ga aanschaffen).
Denk dat het wat aanschaf van een Vocal Collection-expansionboard erg lastig gaat worden en daarom is een JV daarom ook niet aan de orde. Ook vind ik een SRX(06)-board en een XV geen optie, want dat gaat me toch echt allemaal te prijzig worden.
Daarom zie ik deze Yamaha FS1R als een ideale tussenoptie....

Ben er helemaal over uit en ben dan ook zeer tevreden met de keuze's die ik heb gemaakt.
Afgezien van het feit dat ik al eerder een Ibanez-SZ-gitaar en een Digitech GNX4-workstation heb aangeschaft en hiermee ook zeer content ben, heb ik ook een erg goed gevoel bij mijn andere komende aankopen.
Krijg waarschijnlijk begin volgende week een Novation KS5 binnen en daarna ook nog een Yamaha FS1R. Lijkt me een heerlijke combinatie ook. Wil hier dan ook voorlopig de komende tijd mee verder gaan en niet weer binnen een mum van tijd aan het shoppen slaan (tenzij ik een heeeeeele goedkope Fantom X6 tegen kom....maar dat lijkt mij voorlopig niet echt waarschijnlijk).
Wil verder ook met Cubase SX gaan werken (en daarnaast ook de mc-307 gebruiken uiteraard).
Mocht iemand nog iets nuttigs weten over de Novation KS5, Yamaha FS1R, software (sequencer, samplers/synths etc) of iets dergelijks, laat het dan nog gerust hier weten. :okdan:

Laatst gewijzigd:
Back