wouter
\B-)
Juno-106 kraakt af en toe
De patch + knop van mijn matrix-1000 doet het niet altijd (die knop gebruik ik toch niet)
Een noise gate van mijn Focusrite Compounder doet het niet (heeft het nooit goed gedaan)
Een knopje van mijn Andromedia moet je harder indrukken dan normaal voordat ie het doet.
Een knopje van mijn Regelwerk moet je zachter indrukken dan normaal voordat ie het doet.
De patch + knop van mijn matrix-1000 doet het niet altijd (die knop gebruik ik toch niet)
Een noise gate van mijn Focusrite Compounder doet het niet (heeft het nooit goed gedaan)
Een knopje van mijn Andromedia moet je harder indrukken dan normaal voordat ie het doet.
Een knopje van mijn Regelwerk moet je zachter indrukken dan normaal voordat ie het doet.

)

),TR707, Nova, Microkorg, EMU Vintage Keys Pro (data knop draait raar), Arp Avatar(slllome faders), Pro One(toetsenbord), Pro Soloist(zogenaamd in goede staat gekocht maar dat ding was behoorlijk gaar
), SH101 (arpeggio hold knop flikkert aan en uit), Arp Axxe (PWM is kapot), Memoryman EH (is toch niet helemaal pluis vermoed ik), TEAC recorder en er missen een hoooop knoppen op vele apparaten.

Elke Rhodes is extreem gevoelig voor "aardingsproblemen", als er twee stukken metaal van elkaar gescheiden zijn, of ze maken niet goed contact, dan krijg je dat. De mijne heeft overal extra draadjes lopen die aan de delen zijn vastgesoldeerd of geschroefd, bijvoorbeeld is de demper-bar een klassieker bij veel Rhodesen die knarsen als je op het pedaal stampt.