markaugust
Stamgast
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Voor iedereen die zo lekker positief aan het doen is..............waarom wordt er niets gedaan aan de MIDI latency.
Zoek het forum er maar op na............bv:
http://www.ableton.com/forum/viewtopic.php?t=26856&highlight=midi+latency+monitoring
Is wel wat belangrijker dan VIDEO?
Ook een van de redenen, dat ik het pakket nog niet gekocht heb(plus het feit dat de prijs bijna verviervoudigt is)
Begrijp me niet verkeerd, het principe van LIVE is geweldig, maar ik blijf voorlopig toch nog ff bij hardware.
nu breekt echt mn klomp
nu pak je een thread erbij van medio september 2005 wat inmiddels na aandringen van alle forumleden in versie 5.2 geheel verholpen is!!!
t lijkt hier af en toe alsof mensen eerst zeiken en dan pas verder gaan kijken dan hun neus lang is.(of nooit)
midi latency is no issue anymore.
ik draai 5.2 zonder problemen met een hele sloot plugins, ga er live mee zonder ergens bang voor te zijn en ben een zeer tevreden klant. Ik heb hier minstens 4 hardware apparaten die hardstikke mooi meelopen en in combinatie met mn rme multiface heb ik een latency bij lichte projecten van jawel, 64 samples
dus ik blijf lekker positief doen en koop nou maar s een legale 5.2 versie voordat je gaat zeiken