Korg Legacy - Wat vind je ervan?

ok, dus die lieve mindbleep heeft de soft voor mij te koop.
koop ik dan best nu die dongle (zoja, waar? gaat dat enkel via korg?) met dan zodra hij er is de free intel upgrade?

Origineel geplaatst door Maks
koop ik dan best nu die dongle (zoja, waar? gaat dat enkel via korg?) met dan zodra hij er is de free intel upgrade?

Ik zou eerst even wachten om te kijken hoe die update straks daadwerkelijk uit komt... misschien dat de plannen van Korg nog wijzigen.

De Korg dongle is er eentje van Syncrosoft. Er zijn meer fabrikanten die die gebruiken en ze kunnen gewoon bij elkaar op de stick. Ik geloof dat Korg ze inderdaad straks ook los gaat verkopen voor mensen die er nog geeneen hebben.

Vergeet overigens niet dat de licensie van de originele Korg Legacy officieel niet transferable is, dus je bent er niet zeker van of Korg je een nieuwe activatiecode geeft.

Origineel geplaatst door Maks

Geen idee of er al melding van gemaakt is, maar de update is nu te downloaden (intel binary)

Ja, dom, niet goed gelezen. :stupid

Origineel geplaatst door anoniempje
want anders is het natuurlijk logisch dat iedereen de gecrackte versie gaat downloaden

Ik vind die Legacy echt wel een tof pakket. }:|

Origineel geplaatst door elektrovolt
aargh ! het is nu toch echt wel tijd voor de intel versie hoor, het duurt wel erg lang...

ik heb al geen ene vingernagel meer over :D

Heb hem ook net gekocht (sorry Ron maar heb hem met controller gevonden)
Probleem is dus dat die controller niet meer gemaakt word dus ook niet meer geleverd..
Heb nog een een pakket gevonden (het oude dus) met MS20,Polysix en Wavestation vind de MS20 wel goed klinken en vond die controller eerst meer een gimmick maar ik vind het toch een verrekt interessant ding! Stevige knoppen en idd ook als controller te gebruiken voor bijv. Reaktor + het geeft toch een sfeertje omdat je niet op je scherm werkt maar met dat ding..maakt het allemaal net ff wat echter.
Echte MS20 is anders blablabla maar die kost ook een beetje meer en stuurt geen MIDI uit etc.etc.voor de prijs waar hij nu voor aangeboden word kun je hem gewoon niet laten liggen.;)

Nog ene dan als vergelijkingsmateriaal :)

Attachments

• ms20-2.mp3
    990,4 KB · Bekeken: 141
ms20

de controller versie

Universal binary is d'r

Korg is pleased to announce the release of Version 1.2.1 for the original KLC-1, the ANALOG EDITION, and the Virtual MS-20 (not available in all countries), which are now available as free downloads.
These versions all support Intel-based Macs.

1.2.1 versions for Windows are also released, which include some small bug fixes with knob operations.

Je moet zo'n syncrosoft usb ding aanschaffen. Waarom dat nou weer. :stupid

sorry hoor, maar dat vind ik echt drie keer ruk. oja, je moet ook nog de RTAS optie aanschaffen (terwijl ik helemaal geen RTAS gebruik).

2 dingen dus. en er staat ook nergens hoeveel dat gaat kosten allemaal.
De muziekwinkel waar ik het pakket heb gekocht vertelde mij dat de update helemaal gratis zou zijn en dat ik zonder problemen kon updaten. daar ga ik morgen dus even verhaal halen, ze kunnen natuurlijk wel van alles beloven :frons:

het is een soort van koppelverkoop. :r

dat zou dus zomaar kunnen inhouden dat met versie 1.1.9 de ontwikkeling van Legacy stopt voor diegenen die niet voor een update willen betalen...belachelijke policy van Korg als dat zo is.

temeer omdat 1.1.9 nogal buggy is en bij meerdere gebruikers tot crashes van de host sequencer leidt. ik heb dit weekend m'n hele pc geformatteerd en nieuwe clean install van windows, sonar en alle plug-ins gedaan en de virtuele MS20 laat de boel vrolijk crashen.

Back