Waveforms
Stamgast
Wie kan me helpen
Heb dus een juno 60, mist het een en ander aan(uiterlijk), maar werkt wel perfect, maar zit te denken om er een module van te maken en de schuifregelaars te vervangen voor draaiknoppen en andere schakelaars natuurlijk. en andere behuizing natuurlijk
Nou is de vraag, weet iemand waar ik een schema van juno 60 kan vinden of weet iemand de impedantie van de potmeters?? en wat voor soort schakelaars moet ik weer gebruiken....
Weet ook niet of dit een goede keus is om te doen.... grrr maar goed heb het hele spulletje al een paar keer te koop gezet op internet (1 goede juno, en de hierboven genoemde juno(paar toetsen missen)+jsq60 en md-
, had genoeg mensen die het spulletje wilden hebben, afspraken maken en dan niet komen opdagen he, 5 keer gebeurd.... grrr... maar goed heb nu maar besloten de juno's en jsq60+md8 te bewaren. sorry moest ff afreageren.... ben het nu kwijt...die woede dan....van het voor niks thuis blijven zitten..... :[>is er misschien iemand die me aan schema's kan helpen of in ieder geval een onderdelen lijstje met de desbetreffende schuifregelaars met de waarde (ohm).
Weet iemand of er misschien 2 uitvoeringen zijn van de juno 60?? heb er namelijk 1 met vast netsnoer en zilverkleurig beugeltje boven de dcb poort en de andere is met los snoer en zwart beugeltje?
Groeten Michel