Meeting

ik heb wel eens een micromoog opgehaald bijna in de waddenzee, nog voorbij hallum, ergens van een terp.

ben je bij orginele terpenbouwers geweest? kik

jawel bambam, jij hebt je aangemeld als liveact/dj. ik heb je zelf voorbij zien komen in de database.

ik zal er even voor zorgen dat die er ook bij kom te staan, is wel zo duidelijk.

ok. de aangemelde acts staan er nu ook bij, en je kan de ingezonden mp3-tjes luisteren.

Ik zou ook graag willen komen, maar ik denk dat venlo niet aan te fietsen is vanuit Rotterdam.
Kan ik met ieman mee rijden(liefst met leasebak, scheelt benzinekosten).

FF serieus, iemand hier in de buurt(Rotterdam) die een rijbewijsloze langharige synthdebiel mee zou willen nemen?

mu6: als ik moet optreden dan ga ik met de auto vanuit utrecht. dan kan je zonder problemen meerijden vanuit utrecht dus. als ik niet hoef op te treden dan ga ik met de trein dus dan lukt het niet.

als ik met de auto kom ga ik waarschijnlijk meteen na afloop weer naar huis

Origineel geplaatst door Stefan
als ik met de auto kom ga ik waarschijnlijk meteen na afloop weer naar huis

Sorry t was voor yagie bestemd. ;)

de tussenstand

de tussenstand

Ik zag dat het onderwerp "meeting" uit de laastste discussie lijst was verdwenen, en dat leek me niet zo goed voor de promotie, dus hier de tussenstand:

We hebben aanmeldingen voor 2 DJ sets en voor 2 Live acts, en dat is te weinig! We willen 4 live acts en 3 dj acts.

Er zijn op dit moment 5 mensen die spullen willen meenemen, maar we hebben ruimte voor 25.

Er zijn op dit moment 19 bezoekers in totaal.

DUS: iedereen die zin heeft om te komen, meld je aan! Iedereen die zin heeft om spullen mee te nemen, meld je aan! Iedereen die zin heeft om op te treden: meld je aan!

http://www.sonicplanet.net/dsf2002

:luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj:

Mischien is het wel handig als je alle forum leden een e-mailtje stuurt. Ik denk namelijk dat heel veel mensen nog niet eens weten dat er uberhaupt iets georganiseerd word.

ik zou wel willen, maar ik heb geen mailinglist adressen van iedereen...

Ik wil wel komen, maar ik weet nog niet zeker of ik spullen meeneem. vandaar dat ik me nog niet geregistreerd heb...

iedereen die dat soort twijfels heeft kan zich natuurlijk al aanmelden als bezoeker.

Kijk, wij willen redelijk ruim van te voren zeker weten dat het zich gaat lonen om dit te organiseren, niet dat er 3 man en een paardekop komen opdagen.

Origineel geplaatst door omiel
Mischien is het wel handig als je alle forum leden een e-mailtje stuurt. Ik denk namelijk dat heel veel mensen nog niet eens weten dat er uberhaupt iets georganiseerd word.

Als iemand een mooi mailtje voor mij kan fixen dan zal ik dit naar alle leden die admin mail wenst te ontvangen sturen. Ik denk dat dit +- 390 leden zijn.

Back