Meeting

ik draai wel een mooi mailtje in elkaar hoor. krijg je 'm morgen.

Origineel geplaatst door schaapje
iedereen die dat soort twijfels heeft kan zich natuurlijk al aanmelden als bezoeker.

Kijk, wij willen redelijk ruim van te voren zeker weten dat het zich gaat lonen om dit te organiseren, niet dat er 3 man en een paardekop komen opdagen.

ik nu geregistreerd ben. 8)

Wat ook een handige manier is:

Zet op de HomePagina een link naar de aanmeldingspagina!

Net als de Speedy J Q&A.

Als oxy het niet erg vind om die maandag erna vrij te nemen dan willen wij misschien nog wel een live setje doen.

Maar goed dat is dus afhankelijk van oxy. En anders melden we ons aan als expo.

Ja Jan we gaan dus :)

Live setje?? okee, isgoed.
12 augustus begin ik met mijn nieuwe baan....kan ik gelijk vrij vragen!

ik heb me/ons aangemeld. Maar er is iets niet helemaal in orde; Schaapje, lees je PB!

rustig maar met die lvie-sets ik meld me ook nog wel aan; maar ik moet eerst ff een mp3tje maken met een flard

Ik heb mij al aangemeld, maar kan i.p.v. mijn gear mijn vriendin mee (overdag)???????

en ik kan eventueel naast een live set ook een dj set doen he?

oh, en mijn vriendin, moet die de foto's nou doen?

Origineel geplaatst door Daftmax
Ik heb mij al aangemeld, maar kan i.p.v. mijn gear mijn vriendin mee (overdag)???????

Ik wil misschien ook wel mijn vriendin meenemen, maar die weet nu nog echt niet of ze mee wil....

Ik weet zeker dat mijn vrouw niet mee wil!

Origineel geplaatst door mono-poly
als ze knoppen hebben vind ik het best

Er draait maar 1 iemand aan de knoppen van mijn vriendin, en jij bent dat niet! ;) 8)

ok jungs, jetzt geht's los:

allereerst bedankt voor de feedback.

oxy-yan: link op de homepage zou te gek zijn, maar ik kan dat niet regelen. ik neem aan dat de heren moderators/admins dat alleen kunnen. oh ja, de database is weer gefixt. ik was ervan uit gegaan dat iedereen maar 1 keer kon opgeven. dom dom dom.

daftmax (en alle anderen met vriendin die mee zou willen): tuurlijk mogen vriendinnen mee! evenals levenspartners, echtgenoten, schoonouders, vage kennisen en totale vreemden. als ze zich maar even opgeven.

stefan: lijkt me leuk als je vriendin foto's wilt nemen. en ik neem aan dat er ook anderen zullen zijn die een eigen camera zullen meenemen. lijkt me leuk als we naderhand een website kunnen maken waar de foto's op te downloaden zijn zodat iedereen ze bij de plaatselijke hema kan laten afdrukken. maar een professionele fotograaf is natuurlijk nooit weg.

NorthernLightX: we beloven plechtig dat we allemaal van de knoppen van jouw vriendin afblijven.

:luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj: :luv: :kroon: :biertje: :dj:

relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax !
eerst m'n kop koffie opslurpen...
jeeeeeeeezus man, mag niet eens meer wakker worden hier!!!

:)

Origineel geplaatst door Daftmax

Je vriendin kan zich gewoon als bezoekster aanmelden op de dsf2002 pagina.

LET OP: over 3 weken zijn de flyers voor het hele festival klaar.
Op deze flyer zal ook vermeld staan dat je je als bezoeker van de meeting kunt inschrijven via internet (dus ook voor mensen die geen forum lid zijn!). Zorg er dus voor dat jullie je als bezoeker binnen nu en 3 weken hebben ingeschreven !
Het idee hierachter is natuurlijk dat de meeting in de eerste plaats voor forumleden is, echter willen we serieuze belangstellende ook een kans geven om een kijkje te komen nemen, zolang er nog plaats is.

equate

Origineel geplaatst door Twin-x

Als music house komt komt leo niet. (

Ik zie het nu pas! Daar vergis je je in hoor, ik ben een redelijk volwassen mens, heb ervaring met kleine kinderen (met opvoeden, vuilakken!) en red me prima. Dus ik blijf voor niemand weg en laat alsjeblieft niemand voor mij wegblijven.
(Als ik al kom dan.)

Origineel geplaatst door murphi
Is het trouwens niet een ideetje om een soort van ruilbeurs op te zetten voor je overbodige gear ?
Hoeveel vierkante meter kan ik bespreken?

Origineel geplaatst door leo

Dus ik blijf voor niemand weg en laat alsjeblieft niemand voor mij wegblijven.
(Als ik al kom dan.)

Als erelid kun je het toch niet maken om weg te blijven ?!

:okdan:

equate

Back