Meeting

Man, dat erelid was een grapje, omda ik steeds meer seniors en weet ik veel voorbij zag komen.
Maar je hebt wel gelijk, krz ook trouwens: eerst even aan moeder de vrouw vragen.
Jean, als ik ga kan je natuurlijk meerijden. En ik zag dat je je schoonouders mag meenemen. Mag ik ze ook achterlaten daar?

Origineel geplaatst door schaapje
stefan: lijkt me leuk als je vriendin foto's wilt nemen. en ik neem aan dat er ook anderen zullen zijn die een eigen camera zullen meenemen. lijkt me leuk als we naderhand een website kunnen maken waar de foto's op te downloaden zijn zodat iedereen ze bij de plaatselijke hema kan laten afdrukken. maar een professionele fotograaf is natuurlijk nooit weg.

mijn vriendin (oh shit, sinds afgelopen maandag moet ik zeggen 'verloofde' of 'bruid') is semi-professioneel. ze heeft een hele mooie dure camera en kan erg goed fotograferen moet ik zeggen.

Beter! Heb je een bruiloftbandje nodig? TonyBlack misschien iets? ;)

Kan er een plakkertje op de voorpagina komen over waneer waar hoelaat enz enz,,,
Dit Draadje is nogal een oerwoud geworden, dus ik denk dat wel kan bij dragen aan de opkomst...

Laterz

Origineel geplaatst door djody
Kan er een plakkertje op de voorpagina komen over waneer waar hoelaat enz enz,,,
Dit Draadje is nogal een oerwoud geworden, dus ik denk dat wel kan bij dragen aan de opkomst...

Laterz

inderdaad...
daar wordt het hoog tijd voor !

equate

Eerst een mailtje... Dan de voorpagina... ;)

dat mailtje is al uuuuuuuuuuren geleden naar twin-x gestuurd

trouwerij is nog een end weg hoor, maandag zijn we in ondertrouw gegaan. bruiloft is pas volgend jaar in mei.

bovendien is de lokatie niet zo groot, dus ik ben bang dat er geen ruimte is voor DSF-ers :(

en geen feest 's avonds maar lekker intiem uit eten met een selecte groep mensen. :D

nou ik heb me ook aangemeld als bezoeker, dus nou wordt 't gezellig!

;)

ik hoop iets modulairs te zien; 't zou mooi zijn als iemand zoiets mee zou kunnen nemen? zelf zou ik op zich best wat mee willen nemen, maar ik denk dat het meeste wat ik heb wel bekend is en dus niet zo interressant. als iemand iets wil zien, staat hier m'n gear. zo gaf schaapjre al aan m'n yantra/green eye 303 kloon wel te willen zien. en eventueel m'n 202 met cv/gate/porta/filt mod? moet er wel iemand zo vriendelijk zijn om me ergens bij te laten prikken, want ik heb geen zin om m'n hele zooi mee te nemen...

nou ik hoor 't wel.

je hebt geluk, ik geloof dat JohnnyBusca van plan was zijn modulaire systeem mee te slepen, maar pin me er niet op vast

Tjeempie! Spannend allemaal! Doet me een beetje denken aan de eerste Musicom. Kan iemand zich dat nog herinneren? (of mag dat niet in deze thread)
Ik ben bang dat het voor mij een beetje te ver weg is, maar als ik kan komen neem ik mijn Steiner EVI wel mee.

Heb me alvast ook aangemeld als bezoeker.*D

Het valt me op dat de exposanten, die tot nu toe, zich opgaven, allemaal ofwel vrij unieke of analoge bakkies meebrengen. Zijn gewoon digitale spullen dan niet gewenst of niet interessant genoeg? :frons:

Back