Meeting

Origineel geplaatst door Twin-x

Beter dan zijn er in ieder geval vrouwen aanwezig.

ik heb maar 1 vriendin hoor ;-)

dj-en: als er ruimte is wil ik ook best ff een stukje dj-gebeuren doen hoor. :)

Wedden voor een half kratje bavaria dat het vette bluf is?

*hihi*

Origineel geplaatst door fuse
Wedden voor een half kratje bavaria dat het vette bluf is?

*hihi*

weet wat je zegt....

voor een katje amstel bright doe ik 't.... :frons:

nog even voor diegenen die het na 9 pagina's nog niet begrepen hebben:

Equate organiseert september de 14e en 15e in Perron55 in Venlo het Electronic Music & Art festival. Een onderdeel daarvan was dat DSF leden een demo konden opsturen, en mits goedgekeurd de 15e konden optreden, op dat festival.

En toen kwam het idee van de meeting. Wat inhoudt dat die zondagmiddag DSF leden in diezelfde zaal bij elkaar komen om inderdaad gezellig te babbelen, op elkaars apparatuur kunnen geilen, iedereen elkaar leuke truukjes kan laten zien etc. etc. etc. Daarop volgend, 's avond, nog steeds de optredens van de DSF leden (inclusief inderdaad een paar DJ sets tussen het opbouwen / afbreken van de acts).

Kort samengevat: zondag, 15 september, Perron55, Venlo, 's middags DSF meeting, 's avonds DSF optredens.

Snapt iedereen ons voorstel nu?
Komend weekend zullen we een heel uitgebreid verhaal online en kan iedereen het nog rustig nalezen.

ja...en hoe zat t nou s'middags...als iedereen n berg gear gaat meesjouwen...hoe gaat dat dan opgesteld worden ofzo?

Slaapies doen..

Slaapies doen..

Tjongejonge.. dit is een absoluut fantastisch initiatief... en als ik deze thread doorlees.. dan zakt mich de boks aaf... maar goed.

Slaap

Ten aanzien van slaapplaatsen kan ik wel wat regelen. Het is weliswaar een kilometer of 8 buiten Venlo, maar goed en spotgoedkoop (maximaal 30 personen schat ik).

Gear

Ten aanzien van gear is het wat mij betreft heel erg simpel. Wil je iets meenemen (om te laten zien/horen) dan moet je dat doen.. heb je onoverkomelijke bezwaren.. laat het dan gewoon zitten.. even goeie vrienden. Met een beetje goede wil is het best mogelijk om met een camera+microfoon een presentatie te geven van een synth (zelfs al is 't een softsynth..) zonder dat iedereen je display staat vol te kwijlen. Ik zou willen zeggen.. maak je geen zorgen !

Optredens

Optredens.. tja.. iedereen die zin heeft om iets te laten horen moet zich maar even melden. Ik ben zelf bijvoorbeeld erg benieuwd naar PjoTR.. en al die andere forummers die ik nog nooit live bezig heb gezien.

Kein Gelul.. Fussball spielen!

Verder zou ik willen zeggen: niet lullen.. gewoon komen! Als deze dag in 3e Exloërveld of Gasselternijveenschemond georganiseerd zou worden... dan kwam ik ook. Toevallig is het in Venlo (en voor mij wel heel erg dichtbij.. ) maar dat mag de pret niet drukken. Komt allen.. en maak er een geweldige dag van!

Enne.. Goose

Enne.. Goose

Je mag wel bij mij op de bank 'crashen' hoor.. na die 27 kratjes Bright! Ik hou wel van een paar gladde benen ;)

Wie bouwt de site??? Een simpele maar nette site ter aankondiging... zoiets als een party aankondigings site...met de nodige info...is wel zo handig..... zo heb je iets om aan vast te houden...nu moet je steeds alle nuttige info uit deze thread filteren....

site doe ik wel.

zaterdagmiddag ga ik met equate overleggen over de grove opzet en invulling.

verwacht komende week iets online met algemene info, nieuws, aanmelding, etc etc etc.

de url volgt nog.

dan neem ik wel de digicam mee.. kunnen we filmpjes schieten :)

maar ik kom op zeker

maar ik heb mijn demo nog niet eens gemaakt en toch sta ik al geprogrammeerd ;-)

Origineel geplaatst door da goose

ik ook 8)

wij zijn dus gewoon GOED. geen twijfel over mogelijk

LIJST WIE KOMT EN WAT IE MEENEMEEMT

LIJST WIE KOMT EN WAT IE MEENEMEEMT

Ben benieuwd...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door da goose

ik ook 8)

[/QUOTE] maar ik heb mijn demo nog niet eens gemaakt en toch sta ik al geprogrammeerd ;-) [/B][/QUOTE]

Ik moet toch iets van een voorkeur opgeven???? Eigenlijk ging ik voor Frans Bauer + BZN live on stage, maar dan krijg je weer zo'n last van crowed servers.

Graag een slaapplaats! Is er trouwens iets van een Ibis, Best Western of wat dan ook van hotelketen in Venlo?

Greetz,

Yawgmoth

Back