Meeting

Origineel geplaatst door Twin-x

Heel even off topic. Maar wat is jouw relatie tot bovenkarspel en over welk jongeren centrum heb jij t?

Aangezien dit mijn aangrenzende dorp is :)

lol ik ga morgen ff naar bovenkarspel naar pierre de man van het synthmuseum ff een bakkie ruilen

wel off-topic maar ja

greets dennis

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Het is een grote zaal, dus kunnen er veel mensen (dsf-ers) komen, die waarschijnlijk ook roken. Als je je apparatuur wilt beschermen niet mee nemen.. Of bedoel je ham roken?

Ik denk dat je pas echt een probleem hebt als je apparatuur gaat roken....

:peukie:

equate

Een TB-303 met een sigaret in zijn bek... Of is het haar bek?

Ik wil best apparatuur meenemen, maar niet dat er boven gerookt wordt. En dat die beslissing gerespecteerd wordt door bekijkers. Miischien een rook en niet-rook zone? (In de niet-rook zone dan met peuken op 1 (maar liever 10) meter afstand blijven ofzo?)

Re: Re: Re: Nogmaals

Re: Re: Re: Nogmaals

Origineel geplaatst door Twin-x

Is het niet mogelijk dat men dat met ons combineert :0 er zijn hier twee feedbackers Waaronder glenn dussssssssss gooi een s een woordje in de groep daar glennie.

lijkt me inderdaad een goed idee om een dergelijke samenwerking aan te gaan.

Origineel geplaatst door NorthernLightX
Ik wil best apparatuur meenemen, maar niet dat er boven gerookt wordt. En dat die beslissing gerespecteerd wordt door bekijkers. Miischien een rook en niet-rook zone? (In de niet-rook zone dan met peuken op 1 (maar liever 10) meter afstand blijven ofzo?)

Niet om te pesten maar ik wil veel bier en rokers om mijn heen.

MAW i don't care. Ben verzekerd. En we hebben zoe en boemtjsak :)

Kunnen we ook naam bordjes krijgen is leuk met nicknames dan weten we wie wie is.

hey dat gaat snel allemaal ik hou 15 september vrij. Ik ga in de vacantie aan mijn live-set sleutelen dus tegen die tijd heb ik een live-set ;) dus lekker mijn gear in de achterbak van de auto smijten relaxed.
Er zijn meer zuidlimburgers....komt er een carpool?

Re: Re: Re: Re: Nogmaals

Re: Re: Re: Re: Nogmaals

Origineel geplaatst door Stefan

lijkt me inderdaad een goed idee om een dergelijke samenwerking aan te gaan.

Waar gaat dit over ??

Op zondag 15 september en ook overige dagen:

Shell Geostarr
Routebeschrijving LEEUWARDEN, Nederland
Naar: VENLO
Reistijd : 02h 29 Afstand : 244 km

En ik moet maandag om 05:15 uur weer m'n nest uit! Echt laat zal het niet worden voor mij.

Als ik per decreet even de line up mag vaststellen:

Stefan -> Da Goose -> Matt Second -> Tony Black

Dat lijkt er wel een beetje op niet waar?

Goed initiatief, jammer van de dag.

Greetz,

Yawgmoth

ps. Uiteraard besef ik dat je het niet iedereen naar de zin kan maken.

ik heb helemaal geen relatie tot bovenkarspel, maar ik had even een plaatsnaam nodig die volgens mij geen groot jongerencentrum had (weet ik veel, ik ben nog nooit van mijn leven in de buurt geweest zover ik weet) en eerst wou ik sassenheim roepen (waar ik ook nog nooit geweest ben) maar ik herinnerde me toevallig dat er daar wel 1 ligt die niet verkeerd was... vandaar...

dat niet-roken gedeelte vindt ik een beetje overdreven. als je niet wilt dat er rook, handen, of andere dingen in de buurt van je apparatuur komt dan moet je het ook niet meenemen naar zo'n middag lijkt me.

As zuig je er sneller uit als stront.
Kijk drank boven apparatuur is een ander verhaal.

P.S. ik rook niet laat dat duidelijk zijn.

hmm, nog geen ervaring met stront

okee ik kom dus bij deze en ik heb schijt aan iedereen en neem gewoon wat gear mee wat de meeste mensen niet kennen dus mischien wel interesant is.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Op zondag 15 september en ook overige dagen:

Shell Geostarr
Routebeschrijving LEEUWARDEN, Nederland
Naar: VENLO
Reistijd : 02h 29 Afstand : 244 km

En ik moet maandag om 05:15 uur weer m'n nest uit! Echt laat zal het niet worden voor mij.

Als ik per decreet even de line up mag vaststellen:

Stefan -> Da Goose -> Matt Second -> Tony Black

Dat lijkt er wel een beetje op niet waar?

Goed initiatief, jammer van de dag.

Greetz,

Yawgmoth

ps. Uiteraard besef ik dat je het niet iedereen naar de zin kan maken.

Ik mis Dobre in het lijstje? En er zjn vast wel nog veel meer forummers die hun kunsten willen vertonen?

Back