Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bambamstudio
maar eerst iets organiseren, dan pas afspreken......

Origineel geplaatst door Stefan
hey, ga ik optreden? lijkt me leuk!
en jammen is ook geen probleem.
mijn vriendin is erg fotografie-fan, dus die kan ik misschien wel overhalen om foto's te maken![]()
en ik wil best een dj-set draairen

is het niet beter om eerst een datum te prikken??
Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Hmm, ik volg de discussie nou al een tijd, maar het is me nog niet echt helemaal duidelijk wat het precieze "muzikale" doel is...
Is het naast DJ'en ook de bedoeling om er een echt muzikaal geheel van te maken? M.a.w. zijn er mensen die een behoorlijke noot kunnen spelen (niet alleen toetsen, maar bijvoorbeeld bass/gitaar/drums etc?) en ook bereid zijn op muzikaal gebied iets te doen? Dan zouden we best in staat zijn denk ik om een soort van Faithless achtige act neer te zetten.
Ik vind het best leuk om ook te komen, maar ik ben en blijf een muzikant, en ik denk dat ik het na 4 uur alleen maar DJ's al wel helemaal gezien en gehoord heb. Ik zou dan ook wel een groot muzikaal geheel willen zien...
Dus mijn vraag: met wat voor (muzikale) insteek wil iedereen komen?!
2e vraagje: zijn er (ervaren) muzikanten onder ons? Daarmee bedoel ik mensen die al langere tijd spelen en evt. ook ervaring hebben in een band. En vertel daarbij dan ook gelijk wat voor stijlen muziek je speelt en maakt.
Mijn muzikale ervaring: 13 jaar piano (11,5 jaar les). Verder paar jaar bezig met synths (hardware), mix van jazz/pop/ambient/electronic
Origineel geplaatst door equate
Erhmmm....die hebben we toch al???
(zie bovenstaande posts)
Zondag 15 september van s'middags tot s'avonds...
equate