Meeting

nee hoor, dat noteer ik wel.

zeg, ik heb je mp3 niet binnen gekregen
ik ben even aan het kijken of dat aan mijn kant ligt

Venlo?

Venlo?

Had er niet direct voor antwerpen gekozen kennuh worden dan?? Jammer wel... das voor 1 dagje echt te lang reizen vanuit Groningen...of eigenlijk heel noord nederland. Was Utrecht onmogelijk oid?

moet natuurlijk eigenlijk m'n :bekdicht: houden.. "dan had je zelf maar wat moeten regelen".. maar toch jammer!

Veel plezier allemaal op 15 september =( =(

Of komen er nog live stream verbindingen via sateliet ;)

Re: Venlo?

Re: Venlo?

Origineel geplaatst door Almeros
Had er niet direct voor antwerpen gekozen kennuh worden dan?? Jammer wel... das voor 1 dagje echt te lang reizen vanuit Groningen...of eigenlijk heel noord nederland. Was Utrecht onmogelijk oid?

Ja sorry hoor maar hier zakt dus echt mijn broek van af !!!
Tsssssssss.... We regelen nog eens wat !!

Ok, ik geef toe: Venlo is misschien voor "iedereen" niet de meest voor de hand liggende plek, maar probeer maar es iedereen tevreden te houden....dat kan toch niet
En de voordelen die het wel heeft zijn o.a.:
- goede lokatie, alle voorzieningen zijn er
- er hoeft nix gehuurd te worden, zelfst het barpersoneel werkt gratis..
- goede geluidsinstallatie
- Prima met de trein bereikbaar (5 minuutjes vanaf station)
- toch nog redelijk goede ligging (half uurtje vanuit Eindhoven,
ook leuk voor onze Belgische vrinden)

BTW, Groningen - Utrecht is onderhand net zo ver als Gronigen - Venlo....maar dat terzijde.

...en nu wil ik er niks meer over horen !!

:(

equate

Ik vind de lokatie wel netjes.. ziet er leuk uit. Wie zorgt er voor de bardames met bananen en slagroom? :)

krz... begin daar niet over.. Ik heb me ooit toch lekkere mokkels gezien in Perron55.... Als ik er nu nog aan terug denk... Amai! Jiehoe!

Er lopen daar inderdaad af en toe wel lekkere mokkels rond. Ik heb de laatste keer tenminste weer aardig lopen kwijlen, en dat komt helaas niet door de TB live act.

Sja, Venlo.. zo had ik ook een keer een vriendin uit Baarlo. Was een leuke relatie, totdat ze me op ging bellen... :bekdicht:

'Wablief? Wat zeg je? Nogmaals.. ik herhaal ARTIKULEREN !'

Maar ach, ik zie al dat er een tafelvoetval staat.. ;)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
krz... begin daar niet over.. Ik heb me ooit toch lekkere mokkels gezien in Perron55.... Als ik er nu nog aan terug denk... Amai! Jiehoe!

En misschien zijn er bij de meeting wel een paar die aan je apparaat willen zitten.....

:okdan:

equate

Origineel geplaatst door krz
Sja, Venlo.. zo had ik ook een keer een vriendin uit Baarlo. Was een leuke relatie, totdat ze me op ging bellen... :bekdicht:

'Wablief? Wat zeg je? Nogmaals.. ik herhaal ARTIKULEREN !'

Maar ach, ik zie al dat er een tafelvoetval staat.. ;)

Ja, ik ben ook een snelcursus aan het volgen.

En dat van die grieten in Perron55...

't Wordt tijd dat jullie eens naar een Belgisch feestje komen dan.

Ik heb ook eens ooit een dame uit Delft horen zeggen dat ze niet met mij wilde bellen, omdat ze me niet verstond.. Balen.. Maar goed... Nu weer over de meeting!
Ik heb er zin in! Freak, freak, freak, freak! :)

website update:

het 1e deel van de lokatiefoto's zijn toegevoegd. hiermee moet je een goed beeld van de zaal kunnen krijgen. equate gaat nog proberen wat sfeerfoto's aan te leveren van hoe het eruit ziet tijdens een feest.

verder zie je nu dus onder het kopje 'programma' wie er zich aangemeld heeft als exposant en waarom, en wie als bezoeker.

en je kan je nog steeds aanmelden onder 'sign up'.

dat was het weer voor vandaag, morgen meer.

Origineel geplaatst door matt second

??
wie is er dan erelid ?
en waarom is music house niet aktief ?

Even voor mensen dei duidelijkheid willen.

Je bent erelid als je over de 400 post's hebt en je sig niet hebt aangepast (zoals leo)

Musichouse is lid van het vorum maar heeft maar 12 berichten sinds vorig jaar september. Niet een echt aktief lid zou je dus zeggen.

Tuurlijk is music house welkom daar heb ik geen fuck over te zeggen want ik organiseer niks.

Als music house komt komt leo niet. En aangezien ik liever leo ontmoet als music house zei ik voor de grap dat musichouse niet komt.

Afijn ik ben dus niet lollig. =(

[kwoot]Afijn ik ben dus niet lollig.[/kwoot]

hehe :) nee man

als ie mag van moeder de vrouw

was ik me daar toch bijna vergeten me aan te melden als bezoeker voor het middagprogramma.

tot hoe lang kan je je aanmelden? ik wil wel graag komen maar 15 september is nog wel een beetje ver weg. kan zo dus niet zeggen of ik kan>

Origineel geplaatst door EDP
kan zo dus niet zeggen of ik kan>

Vind ik altijd vreemd als mensen dat zeggen. Je zet nu toch gewoon de DSF dag in je agenda, en als er dan iets anders voor die dag opkomt is dat jammer want je hebt dan al de DSF dag gepland staan.

Back