Meeting

Slecht en goed nieuws van mijn kant: mijn vriendin en ik hebben eindelijk een woning gekregen in het pitoreske hengelo en zijn de komende weken druk met het verhuizen.

BamBam weet wel in welk hok ik nu nog zit en zal waarschijnlijk wel weten hoe blij ik ben dat ik ruimte heb voor mijn studiootje :)

Daarom zal ik er dus helaas niet bij zijn in Venlo. :(

Ik wens iedereen veel plezier, schiet wat plaatjes voor me! ;)

Origineel geplaatst door murphi

Schietpartijen, dooie junks, razzia's, hoeren... daar kijkt in Heerlen niemand meer van op :(

Wat woon ik toch in een saaie kutstad...(Amersfoort) Toch maar eens naar het zuiden des lands verhuizen, dan :maffia:

geboren in Venlo, dus 'back to my roots' hehehe!

Jammer dat ik er niet bij kan zijn... wieweet een volgende keer! (Damn kan ik nog niet eens een :biertje: met jullie drinken)

Allemaal fun morgen iig... En breek die boel daar af h`e...ik bedoel qua vette sounds die dat gebouw op z'n grondvest laat bibberen en niet je synths natuurlijk ;)

Origineel geplaatst door marten

Wat woon ik toch in een saaie kutstad...(Amersfoort) Toch maar eens naar het zuiden des lands verhuizen, dan :maffia:

geboren in Venlo, dus 'back to my roots' hehehe!

Hahahahahahaha :slotje: veel plezier in venlo :doei:

;)

zijn we d'r allemaal klaar voor !!!!!!???
zondagse kleren aan, haartjes in de plooi, schoentjes gepoetst, knopjes allemaal netjes op 1 lijn ingesteld, ontbijtje genomen, oksels geschoren, sinasappelsap gedronken, kat eten gegeven, stropdas gestrikt....

mooi!! tot strakkies vriendjes en vriendinnetjes van elkaar !!! :okdan:

ow... als jullie niet verkouden willen worden zou ik mij niet gaan zoenen als ik jullie was... ik snotterdesnotter aan alle kanten.. maar daar hebben ze paracetamol en wc papier voor

houdoe !

Origineel geplaatst door da goose
zijn we d'r allemaal klaar voor !!!!!!???
zondagse kleren aan, haartjes in de plooi, schoentjes gepoetst, knopjes allemaal netjes op 1 lijn ingesteld, ontbijtje genomen, oksels geschoren, sinasappelsap gedronken, kat eten gegeven, stropdas gestrikt....

mooi!! tot strakkies vriendjes en vriendinnetjes van elkaar !!! :okdan:

ow... als jullie niet verkouden willen worden zou ik mij niet gaan zoenen als ik jullie was... ik snotterdesnotter aan alle kanten.. maar daar hebben ze paracetamol en wc papier voor

houdoe !
Ben het niet helemaal met je eens hoor:
Ik loop al de ganse week netjes in een maatpak, stopdasje en haartjes mooi in de snit. Ik kom gewoon lekker met een versleten jeans en Nike sloffies.

De kat ... die krijgt geen eten... 'k heb geen kat. ;)

Oei, verkouden 'hoor ik', moet je doen zoals me oma altijd doet. Naar de drogist/apotheker en dennethee kopen (echt waar hoor), smaakt voor geen meter :[> maar 't helpt (wel enkel voor gewone verkoudheden, geen bronchitis dus)

Maar over een ding zijn we het alvast eens...

HET WORDT EEN MOOIE, GEZELLIGE DAG

Na zoveel maanden is het dan eindelijk zover

DSF MEETING 2002

VENLO ... HERE I COME :walker: :walker:

Misdragen..

Misdragen..

Ik weet niet of ik me nog wel kan vertonen in het Venlose uitgaansleven.. ik schijn me gisteren nogal misdragen te hebben.. maar ja.. niet mijn schuld.. ik was drooonken.. niet te zuinig.. :biertje:

Re: Misdragen..

Re: Misdragen..

Origineel geplaatst door CraZ
Ik weet niet of ik me nog wel kan vertonen in het Venlose uitgaansleven.. ik schijn me gisteren nogal misdragen te hebben.. maar ja.. niet mijn schuld.. ik was drooonken.. niet te zuinig.. :biertje:

WAS JIJ DAT !!!

oef.. zou inderdaad een beetje uitkijken vandaag

ik ben te gaar van een avondje draaien gisteravond om naar de meeting te gaan.
hoewel ik het toch serieus overwogen heb en ik heel graag zou willen komen heb ik toch maar besloten om een dagje thuis te chillen.

ik zie de verslagen, verhalen en foto's wel enzo.

meeting

meeting

Hallo allemaal,

heb een tijdje niet van me laten horen en zie dat er in 2002 dus al weer 6 jaar geleden een meeting in venlo is geweest. Hoe was dat ???

En toch seik ik er weer over... de meeting werd in Venlo gehouden, iedereen mag even op routeplanner kijken hoe ver dat van Roodeschool ligt. Ja ik weet het een klote uithoek !!!8)

Hou die pis maar FF binnen. Na 2002 zijn er nog diverse meetingen geweest, waaronder 1 in Groningen. Of is Groningen ook nog te ver van Roodeschool?

Back