favoriete videogame!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cisco

advancedtechnoresearch
Oke! We maken allemaal muziek en zijn allemaal met electronica bezig! Zeg nou niet dat 1 van jullie geen videogames speelt! Ik in ieder geval wel!

Wat is jullie favoriete game?

Mijn major-game op dit moment is Ikaruga op de dreamcast!

Ik kocht vorig jaar met kerst uit frustratie een ps2 nadat ik aan het eind van de dag nog geen kerstcadeau had gevonden. Zat GT3 bij. Speel weinig spellen, maar deze blijft onwijs koud.

Voor de PC vind ik op z'n tijd UT wel leuk over internet. Shoot to kill :)

Ik ga voor Myst, Riven en Excile. Heerlijk.

Hmmm.... enige plek waar een console hoort is in de ontspanningsruimte van een gesticht en een lounge van een opnamestudio. Weinig verschillen tussen beide trouwens. :D

Trouwens de laatste echte console game die ik gespeeld had was Desert strike op de Sega en die mitrailleur van die chopper was zo vet en laag dat er eigenlijk een hele vette kick van te maken was. :P

En d'r schijnt wel eens meer van videogames geripped te worden en in nummers verwerkt te worden.

ik ook UT online. en dan vooral sniper maps; lekker stil zitten en mikken. ben ook erg benieuwd hoe de volledige versie van UT2003 is; 'k vind de demo een beetje te beperkt..

en consoles is nix voor mij; ik kan niet overweg met zo'n joypad-ding.. vroeger op de flipperkast, da's nog 's een echte console!

Crystal Castles.

Go Get 'em Gems, Bentley Bear!!!!!....:luv:

Attachments

• ccastles_html1_1.jpg
    ccastles_html1_1.jpg
    17,5 KB · Bekeken: 114
Ik ben een echte console gamer, vind een computer er maar nix voor (alleen voor Warcraft dan ;) )

Ben op dit moment bezig met Final Fantasy X, heb ondertussen ook Ico aangeschaft, maar 2 rpg's door ekaar werkt niet.

Tomb Raider 1, da's echt de game waar ikvoor ben gegaan.

ja en nog vroeger blue max, helemaal geweldig

Attachments

• bluemax2.gif
    bluemax2.gif
    4,4 KB · Bekeken: 131
de koning der computergames is natuurlijk onze vriendelijke vriend Mario!
met als favoriet Mario World 1. nee Mario Brothers 3. nee Mario 64! aaah! mario!

en fuse, da's toevallig dat je dat zegt... :) ik ben namelijk op dit moment bezig met een cover / remix van Combat School (op de Commodore 64) met kleine stukjes geripte sounds.
ook heb ik een keer een vette 80s remix van de themesong van Ken uit Streetfighter II gemaakt, compleet met "sho-ryu-ken" en "uuuugh" geluiden.

tijdje geleden nog geprobeerd een drum 'n bass versie te maken van het GALAGA intro muziekje... mislukt trouwens
8o)

Mn prehistorie C64:
Ghost&Goblins (WERELDSPEL !!!!!) ook die gokhal versie!
International Karate
Commando
Decathlon (zorgde altijd voor brakke joystick)

Mn middeleeuwse Amiga500
Turrican
Alien Breed
Rainbow Islands
Chase HQ

Mn ouwe PC
Indiana Jones Fate of Atlantis
Test Drive
Quake1
Police Quest
Larry.. die allereerste met die domme "ben je wel oud genoeg"vragen

Nu hou ik het bij neverwinter nights (RPG) en de SOF2 online demo voor het betere knalwerk

Zat vandaag even naar wat oude Autechre te luisteren.
(moet toch wat zinnigs doen als je Java examen zit voor te bereiden, kutzooi , ik haat domme lijstje leren die ik toch niet gebruik)

Maar ze hebben daar de Atari gesampled met de spatiebar in gedrukt gehoud. En ben ook wel eens een sample CD tegengekomen waarop ze Millenium 2.2 van Atari/Amiga gewoon 1:1 hadden gesampled. Wel een supergaaf geluidje dat wel.

PC = UT/UT2003
PS one = Pong (jah!!! pong jah!!!)

mijn favo game is nog steeds tony hawk pro skater 2 op de playstation 1 waarbij je je eigen skate baan kan fixen!

UT2003 wat ik het hele weekend al op een Lan Party gespeeld echt bruut!! En warcraft 3 is vet

Oh my, als iemand hier een DSF lan party gaat opperen ga ik heel hard schreeuwen. En niet van vreugde!

Maar ben blij dat ik UT2003 nog niet gekocht heb. Anders had ik al lang weer RSI verschijnselen gehad. :D
Ik wacht wel even tot maart (of nog langer) om http://www.eve-online.com te gaat spelen. ;)

Maar DoomIII met een soundtrack van 'onze' vriend Trent Reznor lijkt me ook behoorlijk strak.

Consoles halen het gewoon niet bij de brute kracht van PC"s. Helemaal als je online gaat spelen.

Jedi Knight 2: Jedi's Outcast. Is niet het mooiste of leukste spel. Maar ik ben er zo goed in dat ik zelf de diehard jongetje van 12 weet te verslaan:duivels:

C64:
Blue Max, Turrican II, Wonderboy, Batman II, Great Giana Sisters, Ghosts 'n Goblins, Last Ninja, International Karate, Defender of the Crown, Impossible Mission, Maniac Mansion, Zak McKracken, Cybernoid, Grand Prix Circuit...
AMIGA:
Desert Strike, Syndicate, Wings Of Fury, Bubble & Squeak, Silkworm, Cannon Fodder, Another World, Ruff 'n Tumble, Flashback, Zool 2, Chaos Engine, Fate of Atlantis, Turrican II, Monkey Island, Pinball Fantasies, Agony...
PC:
Duke Nukem 3D, Blood 1 & 2, Quake 2, Sin, Speedbusters, Shadows Of The Empire, Commandos 1 & 2, Half-Life...

and many more... 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back