favoriete videogame!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Attachments

• rivenst.jpg
    rivenst.jpg
    6,9 KB · Bekeken: 103
Patience en freecell voor op de pc :D

Super mario 1 t/m 4 voor de gamebiy advance, Bugs Bunny, Disney spellen, Mortal combat 1 en meer van die gein voor de gameboy. Heel leuk voor o PHET WATER CLOSET :)

Ik heb zowaar een nr. 1:
1. Starcraft (PC)
als je hier na lang multiplayer spelen goed in wordt en verslaafd raakt kom je vanzelf tot de conclusie dat dit het beste spel ooit is :P

Verder:
Super Mario 1,2,3,world (SNES)
Super Mario Kart (SNES, ook de 64 versie)
Final Fantasy 4,5,6 (SNES) + 7 (PC)
Secret of Mana (SNES)
Super Castlevania 4 (SNES)
Contra 3 (SNES)
Super Bomberman 2 (SNES)
Tetris 3 (SNES)
Doom (PC)
Star Control 2 (PC)
...and the list goes on :D
en ja de SNES is mijn favo console...
oh en graphics = niets en gameplay = alles

Heb heel lang Ultima Online gespeelt(PC), en speel nu af en toe Dark age of Camelot (PC). Beide online roleplaying games.

Op de playstation speel ik vooral DVD's, en soms Grand Theft Auto 3.

Origineel geplaatst door Nolet
Medal Of Honour: Allied Assault. Veruit de meest atmospherische en beste Shooter sinds Jaren. Voor de PC dan wel. De PS versie zuigt.

daar ben ik nou ook mee bezig..
klotespel, veels te verslavends. probeer je 'eventjes nog' een level af te krijgen, is 't ineens 4 uur 'snachts..
en je moet om 9 uur weer fris en vrolijk aantreden.

en binnenkort krijg ik UT2003..
nog minder slaap.

Xbox: Halo (binnenkort Unreal Championship)
PC: UT2K3, MOHAA!!!
PS2: Devil May Cry, Time Splitters 2
PSX: SSX
N64: Goldeneye, Perfect Dark
Cube: MONKEYBALL :) hehe kutgame

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Heb heel lang Ultima Online gespeelt(PC)

dat heb ik ook een tijdje gedaan
het idee van het spel was erg goed maar de uitwerking wat minder... als beginneling was het gewoon niet leuk meer en moest je allemaal doodsaaie dingen doen om aan geld te komen (op zich wel realistisch :D)

Vroeger op de vic20/c64 -> HERO!!! met je helicopterpack op je rug door de diepe spelonken van een grot.(tora bora?!?)

Op de amiga -> beast2 en Ork

Op de PS1 -> Tony hawk skeetbording 3 en MetalGearSolid, GT2, Driver2

Doom 3 is inderdaad een buttgame :D

Mijn toppertje was quake 3, ben later maar overgestapt op unreal 2004 om toch een beetje met de tijd mee te gaan met de hoop dat er een vervolg op quake 3 zou komen, die kwam er, quake 4 dus.

wat een verpeste schijt game, ik heb hem 3 keer geinstalleerd met elke keer de hoop dat ik het misschien verkeert had en het toch lekker te spelen was maar helaas. Ik snap niet hoe ze een game met zo,n fijne gameplay als quake 3 kunnen verpesten zoals ze in de opvolger quake 4 hebben gedaan. Komt schijnbaar ook omdat Id Software de game had laten brouwselen bij Raven software, foute keus dus.

Slechtste koop ooit, nu maar hopen dat quake wars wel wat word kwa gameplay, al word die game weer uit handen gegeven en niet door Id Software zelf gemaakt geloof ik.

Black en Burnout 3/revenge/etc. vinnik toch wel leuk: lekker lomp, niet te veel nadenken en alles moet kapot! :dubbel:

Moet op m'n werk al zat nadenken, dus niet AL te ingewikkelde games voor mij.

De PC is niet voor games, daar heb ik 'n spelcomputert voor.

Red alert 2

Al weer een oud spel , maar dat wordt ik zo langzamerhand ook al.
Ik heb hier van alles liggen .....maar als ik eens wat in de zoveel maanden op de computer wil spelen ,is het wel weer red alert 2 [met yuri expansion natuurlijk].
Virtueel commies afschieten heeft wel wat ;)

Toejam & Earl: Panic on Funkotron (Sega Megadrive) blijft voor mij toch een toppertje: funky hiphop-tunes, beatboxen, felle kleuren, jampotten, aardlingen...wat wil je nog meer? :D

Toejam_and_Earl_2.png

arcade: "Operation Wolf"
Msx : "Metal gear"
amiga : "Escape from monkey island(tm) . Maar heb me ook kostelijk vermaakt met Supercars2 met 2 players
pc : Larry en anderre quest-ische games
Ps : Metal gear

Maar mijn favourite blijft toch wel "Escape from Monkey island(tm)" op de Amiga . muziek ,grapics ,humor en game play!

We speelde vroeger ook een errug cool spel op de snes , een soort Tetris met bommen , wat je tegen elkaar kon spelen , geen idee meer hoe het hete , bomblis?! ofzow , kan niets op google vinden. was iig niet die van bomberman.

Attachments

• screen12.jpg
    screen12.jpg
    33,4 KB · Bekeken: 93
Laatst gewijzigd:
op dit moment smash brothers melee

het beste afreageerspel met ze 4en

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back