Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
as Vegas (360)Demian voor A2 Racer destijds.Origineel geplaatst door fuse
Is hier ook iemand die muziek maakt voor games?
Origineel geplaatst door fuse

Far Cry dus ook, wat een heerlijk spel blijft het toch... eindelijk een game waarbij je echt buiten loopt ipv die eeuwige indoors tech building shit. Grote levels trouwens ook en niet linear qua gameplay. en dat sneaken in combi met je binocs is nutuulk geweldig!Origineel geplaatst door KiaM
Alles 3d shooter![]()

Idd lachen dat je met je kijkertje ook alles kan horen
En die dialogen lol 
Origineel geplaatst door fuse

door wie?Origineel geplaatst door smackos
Need for Speed Carbon & een of ander American football spel in 2003 (NFL nogiets)
en natuurlijk Airline Pilot![]()
bij online gamen wel ja... opzich nooit zo gesnapt wat men er aan vind om dat uren te spelen. op een ggegeven moment weet iedereen wel hoe een map er excact uitziet, waar de wapens, health en andere gadgets liggen. dan heb je dus figuren die steeds rondrennen (tricks uithalen waar het level eigenlijk niet voor bedoled is) en alle wapens en healthpacks voor de neus van respawners weg te graaien die vervolgens meteen neergeknalt worden... tsja, dan is er snel niets meer aan... frustrerend.Origineel geplaatst door CgJoe
maar ontspanning is bij veel spellen al snel inspannen.
Origineel geplaatst door Sly Dog
Toejam & Earl: Panic on Funkotron (Sega Megadrive) blijft voor mij toch een toppertje: funky hiphop-tunes, beatboxen, felle kleuren, jampotten, aardlingen...wat wil je nog meer?
![]()

ik ken'm, da's oud... nog voor dat duke3d uit kwam... grappig die jumppads, maar wat een resolutie zeg (320x200?)...Origineel geplaatst door KiaM
Wat ik ook heb gespeelt is een wat onbekende game, Rise of the Traid.