favoriete videogame!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Falcon Patrol 2 op de C64... Ai ai ai wat verslavend was dat toen.

Later was het Tomb Raider op de Play Station. Heb dat ding speciaal voor dat spel gekocht...

Attachments

• falconpatrol2pgame3.jpg
    falconpatrol2pgame3.jpg
    10 KB · Bekeken: 106
Is hier ook iemand die muziek maakt voor games?

Halo II

Attachments

• masterchiefrender2.jpg
    masterchiefrender2.jpg
    107,7 KB · Bekeken: 103
Origineel geplaatst door KiaM
Alles 3d shooter :)
Far Cry dus ook, wat een heerlijk spel blijft het toch... eindelijk een game waarbij je echt buiten loopt ipv die eeuwige indoors tech building shit. Grote levels trouwens ook en niet linear qua gameplay. en dat sneaken in combi met je binocs is nutuulk geweldig! 8)

Jazeker FarCry wat een verassing was dat zeg. En nog steeds een hele goede game.
Toen moest je nog de helft uitzetten maar ik heb in middels een zwaardere pc en staat de hele feestwinkel aan en op een hoge resolutie. 8D Idd lachen dat je met je kijkertje ook alles kan horen :) En die dialogen lol :)

Blijft een heerlijk spel.

Nu maar wachten op Crysis?

Origineel geplaatst door fuse
Is hier ook iemand die muziek maakt voor games?

Need for Speed Carbon & een of ander American football spel in 2003 (NFL nogiets)
en natuurlijk Airline Pilot :D

grim-02g.jpg

Grim Fandango - Geweldige sfeer!

monkeyisland3-jeu1.jpg

Monkey Island - Geweldige humor

tbraps016.jpg

Tombraider - Wat er nu foeilelijk was waren destijds revolutionaire en gelikte graphics. Prachtig hoe je van je stoel af vloog als je weer eens schrok van een of ander dom beest van net 100 polygonen

resident-evil-zero-3.jpg

Resident Evil - Met uitzondering van de "aims" zijn ze eigenlijk allemaal erg vet

ut_1.jpg

Unreal Tournament 98 - Blijft dé klassieker, hoewel 2004 ook wel gaaf is.

soldier_of_fortune_2-02.jpg

Soldier of Fortune 2 - In MP was het sluipen echt geweldig, jammer dat ook dit spel op den duur verziekt werd door cheaters (en zo sterft een geweldig spel langzaam af)

water_profile.jpg

Red Alert 2 - Erg toffe RTS, de MP was erg tof, helaas ook niet meer goed te spelen vanwege cheaters.

RCT201.jpg

Rollercoaster tycoon - Leuk spel, maar ging bij mij na een uurtje of 1200 wel vervelen.

Er zijn nog wel meer toffe titels als Mario world, Painkiller, Donkey Kong Country serie, Call of Duty, Mafia.

Ik ben nu 20, en het gamen is me de laatste jaren tegen gaan staan, weet niet waarom. Muziek is mn grote interesse geworden. Misschien dat ik onbewust ben gaan inzien dat gamen maar domme tijdsverspilling is. Het is wel leuke ontspanning, daar niet van, maar ontspanning is bij veel spellen al snel inspannen.

Maar als Resident Evil 5 uitkomt ga ik hem zeker halen :p

Origineel geplaatst door CgJoe
maar ontspanning is bij veel spellen al snel inspannen.
bij online gamen wel ja... opzich nooit zo gesnapt wat men er aan vind om dat uren te spelen. op een ggegeven moment weet iedereen wel hoe een map er excact uitziet, waar de wapens, health en andere gadgets liggen. dan heb je dus figuren die steeds rondrennen (tricks uithalen waar het level eigenlijk niet voor bedoled is) en alle wapens en healthpacks voor de neus van respawners weg te graaien die vervolgens meteen neergeknalt worden... tsja, dan is er snel niets meer aan... frustrerend.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Toejam & Earl: Panic on Funkotron (Sega Megadrive) blijft voor mij toch een toppertje: funky hiphop-tunes, beatboxen, felle kleuren, jampotten, aardlingen...wat wil je nog meer? :D

Toejam_and_Earl_2.png

Haha, ik heb nog ergens dat geweer liggen (Menacer!), daar zat ook en Toejam en Earl spel bij, waarbij je met tomaten moest schieten.. FLAP FLAP FLAP FLAP :P

Ik speel zelf maar 1 game eigenlijk de laatste 1,5 jaar.. Return to Castle Wolfenstein.

Wat ik ook heb gespeelt is een wat onbekende game, Rise of the Traid.

Het spel met de eerste jumppads :)

g09056ewduj.jpg

rott.jpg

ROTT is the perfect example of this. It's of the most underrated games of all time. ROTT not only surpasses current games in some ways (and it's almost three years old, ancient in computer years) but the people responsible for the game have spread out and are working on games such as Prey, Half-Life, SiN, and Anachronox. Not only those, but people like John Romero, John Carmack and many others are indirectly tied to ROTT. Not only has ROTT helped define the shooter genre with its revolutionary features, but it continues to have an effect on the industry today.

Origineel geplaatst door KiaM
Wat ik ook heb gespeelt is een wat onbekende game, Rise of the Traid.
ik ken'm, da's oud... nog voor dat duke3d uit kwam... grappig die jumppads, maar wat een resolutie zeg (320x200?)...
hehe, dat vertraagde sampletje als je die tijdelijke godpower had, ongelovelijk onnozel stemgeluid :D

en deze was er ook nog, Mortyr 2093-1944:

mortyrrr.jpg

mortur-6.jpg

Mortyrgame.jpg

ik heb recentelijk ook deel 2 nog gespeeld... erm... leuk voor een budget game verder niet :D

Laatst gewijzigd:
Mortyr heb ik ook nog in de kast liggen, maar kon me er nooit toe zetten het uit te spelen. Deed me niet zoveel op de een of andere manier.

En niet te vergeten KingPin Life of Crime,. Een gangstergame. Hiphop en rapmuziek er in, en een hoop, f dit en f dat :)
Was geloof ik de eerste game waar wat ophef over ontstond kwa taalgebruik...

250px-Kingpin_-_Box_Front.jpg

Wat trouwens ook een onverwachte verassing was is Riddick. Erg strak spel!

329f.jpg

Riddick_1103226471.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back