Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
het is inderdaad een streek, maar goed waves kan ook niet in de toekomst kijken wat er dan aan state of the art beveiliging beschikbaar zal zijn voor hun software.. ze zouden hun geregistreerde users een ilokje moet sturen..
maar het is niet zo dat je nu die software wel in de vuilnisbak kan dumpen, want met een ilok werkt t alsnog
maar zoals ik al zei is t wel een streek dat ze dit zo aanpakken.. dat had netter gekund
zouden ze wel kunnen doen ja, toch begrijp ik de softwar boys wel. je moet je spullen beveiligen.
Jullie doen je studio ook opslot en kopen mocht er ingebroken zijn ook een slot extra op toch?
wat betreft de I lok dat heeft weldegelijk een aantal voordelen.
Je kan nu vaak software die door een key wordt beschermt op meerdere pc's instaleren.
Je hoeft dan enkel de key of Ilok erinte doen en heft werkt ook op die pc. Je Ilok is in dat geval je echt programma zeg maar, Voor veel live musici is dat een uitkomst met plug ins, ze konden het wel bv op hun studio pc zetten maar op de laptop lukte dan niet. Dat kan nu wel. Kan verrekte handig zijn als je muziek maatje geen orgineel heeft maar jij wel.
Ik ken genoeg jongens die zo alles van Steinberg delen met elkaar.

)