logic in live rewire'en

Maks

Gromit the Evil Operator
ik zou logic express willen rewire'en met Live als master, omdat ik lekkerder met live werk, maar de vsti's van logic wil aanspreken
gaat dit, en hoe? ik vind er niet direct iets over
kheb live 5.2 en logic express 7.2

Logic [express] kan alleen als rewire master draaien en Live alleen [voor zover ik weet, kan ik me in vergissen] als rewire slave, dus vermoed dat je wens-scenario niet gaat werken... Maar als je dat als scenario hebt lopen kan je qua funcitonaliteit zo'n beetje het zelfde. Je kan je sequencing enzo lekker in live doen en daar lekker los gaan (en ook de transport bedienen) en voor de 'betere' plugins logic gebruiken.

Origineel geplaatst door danomatic
Maar als je dat als scenario hebt lopen kan je qua funcitonaliteit zo'n beetje het zelfde. Je kan je sequencing enzo lekker in live doen en daar lekker los gaan (en ook de transport bedienen) en voor de 'betere' plugins logic gebruiken.

neem me niet kwalijk, maar zeg nu nog eens even. 't ligt vast aan mij, maar je zin 'ontgaat' me :)

thanks for the post

Maw je kan Live kopellen aan Logic, maar niet omgekeerd.
Live kan zowel als master en slave werken onder ReWire, Logic alleen als master.
Als je Live 'onder' Logic draait, dan kan je in Live wel geen VST's/AU gebruiken, die worden als slave niet meegestuurd naar Logic.

Back