Nogmaals, het ging niet over deze of gene specifieke artiest.
Ik vind Sash zeker niet het einde, maar hij weet wel ekzakt wat ie doet, en je kan niet ontkennen dat zijn eindprodukten knallen zoals weinigen het kunnen laten knallen. Sorry hoor basic, maar Sash zijn eindmixen zijn gewoon af. Dit is ten andere thuis in een home studio nauwelijks mogelijk. Wel de composities, niet de bijtende eindmix. Volgens mij is heel het onderwerp een beetje aan je ontgaan. Dus inderdaad, Sash is een commercieel eindprodukt, maar die meneer heeft wel Equador geschreven, snappy? Je kan niet ontkennen dat de melodie (muziek en kwaliteit, daar ging het over...) van Equador door heel veel mensen werd gewaardeerd. Het is en blijft dan ook een goede melodie. Maar ik wil Sash zeker niet als maatstaf nemen, nee. Dus specifieke artiesten zijn niet aan de orde, daar drong ik ook op aan in mijn begin thread. Wel ging het hier over ingredienten zoals arrangement, melodie, compositie, harmonie en ga zo maar door. Elementen die toch vaak vervat zitten in muziek die scoort. Maar te vaak ook niet.
Bij ons loopt er nu zo een hitje van Pizza Hut, Pizza Hut...weet ik wat nog allemaal, en ik vraag me af welke mensen dit kopen zodat het nog een hit word ook. Het is gewoon pure shit. Sorry voor de makers van dit stuk onbenul. Kwaliteit 0, compositie 0, arrangement 0, melody en tekst nog minder dan nul. En dat hoor je dan hele dagen op de radio.