jup 8 3700 doen of niet?

Origineel geplaatst door vinnieq
Ik zal 'm niet inkoppen. Maar wordt er ook muziek gemaakt met die dingen of zijn ze vooral om er in je eentje naar te kijken ?

Ik gebruik mijn instrumenten wel degelijk maar niet op de conventionele manier...Het lijkt me duidelijk dat ik ze heb voor de handel dus een mausoleum zal het nooit worden...

Origineel geplaatst door Septic
Hier moet ik toch echt lang en hartelijk om lachen zeg..................lol tot de 123e macht

Ik snap dat je de humor van mijn opmerking ziet maar het is echt waar...de mensen die over hoge prijzen klagen zijn prijsbewust en dat mes snijdt aan 2 kanten :)

i'v got 'm :D, ben net terug van de trip, ik laat m nog even bijkomen van de reis en dan gaan we het beleven. Het is iig de zwaarste synth die ik heb gehad, sjonge dat was echt een klus om hem naar boven te krijgen. Het is dus niet moeders mooiste maar het viel me nog mee tov de foto's. Ik heb m zo uitgebreid mogelijk getest en ik ben niks dubieus tegengekomen dus ik heb het maar gewoon gedaan. Uiteindelijk 2500 betaald, wellicht veel of teveel maar het beestje heeft midi en hij is in april 2006 geserviced voor 500 dus dat komt overeen met een ongeserviced en midiloze jup8 voor 1700. Volgens mij heb ik het niet zo slecht gedaan ;) en tja de sound heb ik gehoord tijdens het testen en echt alles wat eruit kwam was heerlijk, zonder enig effect, gans droog. De verkoper speelde eerst wat met accoorden en ik had gelijk kippevel over me hele lichaam.

Gefeliciteerd, :okdan:

en jouw post onderbreekt tenminste dat gekibbel van die 'niet-handelaar' wijven hiero.

Ik zal 'm niet inkoppen. Maar wordt er ook muziek gemaakt met die dingen of zijn ze vooral om er in je eentje naar te kijken ?

hij is inderdaad een beetje flauw maar ik wil er graag op reageren, ik ben geen verzamelaar en ook geen synth fetisjist, sterker ik heb het liefst zo min mogelijk spul maar wat ik heb daar moet ik 100% mee tevreden zijn anders heeft het geen zin. Ik heb de laatste tijd veel gekocht en weer verkocht om erachter te komen wat mijn ding is, ik heb alles tot nu toe zonder verlies kunnen verkopen dus dat geexperimenteer dat kost me helemaal niks. Ik heb juist deze bak gekocht om muzikaal bezig te kunnen zijn en om me niet te verliezen in parameters, menutjes en idioot complexe modulaties. Ik zal me eerste track met de jup8 wel posten binnenkort ;) als bewijs dat ik m waard ben

Origineel geplaatst door dennisb
Ik heb de laatste tijd veel gekocht en weer verkocht om erachter te komen wat mijn ding is, ik heb alles tot nu toe zonder verlies kunnen verkopen dus dat geexperimenteer dat kost me helemaal niks.
Mazzelaar !

Maar gefeliciteerd hoor. En heel veel plezier er mee natuurlijk. 2500 euro is een hele smak maar het is natuurlijk wel een hele mooie bak. Ik heb een jaar geleden enigszins op de gok een niet helemaal 100% Synthex gekocht, ook voor een boel centen. Da's helemaal goed gekomen en ik heb er een hoop pret mee.
De reactie was meer gericht op types die dit soort uebersynths voor de kick/heb kopen en dan dikke verhalen gaan vertellen ipv iets muzikaal te maken.

Ach, ook dat boeit mij niet hoor, ieder dier zijn plezier.
Als ik een Ferrari heb hoef ik er ook niet aldoor 300km mee te rijden.
Ernaar kijken kan al heel leuk zijn.

Mazzelaar !

Maar gefeliciteerd hoor. En heel veel plezier er mee natuurlijk.

:okdan:

goed gedaan en veel plezier ermee.

en zo zie je maar, al dat geleuter over zeldzaam en ze worden steeds zeldzamer.... en de prijs gaat alleen maar omhoog.

jij hebt wat in je kop, je start een thread, je bent bijna niet te houden, maar binnen een week, 2 weken, staat er gewoon zo'n zeldzame jp8 bij je thuis, voor veel geld misschien, maar dat maak jij wel uit. het is in ieder geval een prijs waar je hem ook zo weer voor kwijt kan, aan iedereen die graag een jp8 wil.
mooie synth!

enneh, vashouden hè. als we de verhalen mogen geloven is je pensioen wel verzekerd zo.

Gefeliciflapstaard, gave bak........Ik wou dat ik de ruimte had voor dat soort spul ;)

Origineel geplaatst door Septic
Gefeliciflapstaard, gave bak........Ik wou dat ik de ruimte had voor dat soort spul ;)

ik heb ze wel op hun kant zien staan hoor, bij de wat creatievere forumleden.

Origineel geplaatst door Leo
ik heb ze wel op hun kant zien staan hoor, bij de wat creatievere forumleden.

Maar ik heb vernomen dat die Jupiter8 zo vet is, dat als je hem schuin neerzet, de olie er gewoon uitloopt...;)

Back