wat vind je belangrijk voor een goede avond uit?

olafmol

[EXPANSIONS]
halliehallo,

ik zou graag jullie ideen willen horen over wat je belangrijk vindt voor een goede (dans)avond uit.......puntjes die me interesseren

*begin en eind-tijd...hoe laat ga je meestal uit, waarom? en tot hoelaat ga je meestal door en waarom?

*prijzen: wat vind je acceptabele entree- en drank-prijzen? wat niet meer

*muziekprogrammering: vind je het belangrijk om veel verschillende DJ's te horen of hoor je er liever een of 2 op een avond? wil je graag verschillende soorten muziek horen (eclectisch zeg maar) of heb je liever een DJ die diep op een bepaalde muziekstroming ingaat? vind je het belangrijk dat er een "big name" DJ geboekt staat die je kent, of ga je meer voor sfeer en de muziek zelf? 1 zaal, of liever meer zalen met verschillende soorten muziek? moet de muziek heel hard of mag het ook wat zachter maar juist van heel goede kwaliteit?

*sfeer: wat vind je belangrijk qua sfeer? wat maakt of breekt voor jou een goede avond? denk aan entree (uitsmijters, garderobe), barpersoneel, PA, publiek ( erg verschillend publiek, of juist "gelijke geesten/incrowd"), hoeveel mensen binnen? heb je liever een feest met 1000 mensen of met 200 mensen? belichting? lasers, spots, veel licht, of meer minimale sfeer verlichting? vind je VJ's belangrijk? of kijk je er eigenlijk niet naar? vind je het belangrijk dat er bv ook nog (live)acts e.d. zijn?

*reizen: zou je voor een goede avond willen reizen? zo ja, hoelang/ver? moet de locatie in het centrum liggen, maw goed te vinden, of vind je het niet erg als het ergens in een uithoek ligt?

*muziekstijl: ga je voor de harde sound? (techno, club, trance) of ben je meer mellow ingesteld? (deephouse, funk, brokenbeats) wil je horen wat je kent of wil je juist verrast worden met nieuwe muziek?

*frequentie: als een feest aan jou verwachtingen voldoet, maw je hebt een toffe tijd gehad, hoevaak zou je dan weer willen gaan? 1 keer per week? 1 keer per maand, 1 keer per 2 maanden? alleen op zaterdag? of zijn vrijdag of zondag ook wel opties voor je?

*bekendheid/PR: hoe kom je op een feest terecht? via flyers of posters? of lees je erover in bepaalde tijdschriften? of is het via-via, mond-tot-mond reclame?

*voorbeelden: wat zijn voorbeelden van voor jou erg geslaagde clubavonden en waarom was het zo geslaagd?

ok dat was wat ik ff zo snel kon bedenken, ben benieuwd!

Olaf

Laatst gewijzigd:
Re: wat vind je belangrijk voor een goede avond uit?

*begin en eind-tijd...hoe laat ga je meestal uit, waarom? en tot hoelaat ga je meestal door en waarom?

22:00 uur tot 04:00 uur.

entree club 5-7,5 euro
entree feest 20 -30 euro

*muziekprogrammering: vind je het belangrijk om veel verschillende DJ's te horen of hoor je er liever een of 2 op een avond?

3 of 4 op een avond

wil je graag verschillende soorten muziek horen (eclectisch zeg maar) of heb je liever een DJ die diep op een bepaalde muziekstroming ingaat?

liefts per dj een iets verschillende stijl

vind je het belangrijk dat er een "big name" DJ geboekt staat die je kent, of ga je meer voor sfeer en de muziek zelf?

Big names vallen altijd tegen, laat me liever verassen door iets onbekends.

1 zaal, of liever meer zalen met verschillende soorten muziek?

MEERDERE ZALEN!!!!!!

moet de muziek heel hard of mag het ook wat zachter maar juist van heel goede kwaliteit?

Kwaliteit is belangrijkst, te hard is klote, zelfs een rede om weg te gaan uit de zaal.

*sfeer: wat vind je belangrijk qua sfeer? wat maakt of breekt voor jou een goede avond? denk aan entree (uitsmijters, garderobe), barpersoneel, PA, publiek ( erg verschillend publiek, of juist "gelijke geesten/incrowd"),

Publiek, locatie, servicegraad van bar, garderobe, etc.

hoeveel mensen binnen? heb je liever een feest met 1000 mensen of met 200 mensen?

500 - 1000

belichting? lasers, spots, veel licht, of meer minimale sfeer verlichting? vind je VJ's belangrijk? of kijk je er eigenlijk niet naar?

strobe + rook is voldoende

vind je het belangrijk dat er bv ook nog (live)acts e.d. zijn?

live acts vindt ik interessanter dan dj's

*reizen: zou je voor een goede avond willen reizen? zo ja, hoelang/ver? moet de locatie in het centrum liggen, maw goed te vinden, of vind je het niet erg als het ergens in een uithoek ligt?

1/2 tot 1 uur met de auto. liefst niet in het centrum ivm parkeren

*muziekstijl: ga je voor de harde sound? (techno, club, trance) of ben je meer mellow ingesteld? (deephouse, funk, brokenbeats) wil je horen wat je kent of wil je juist verrast worden met nieuwe muziek?

Hard, maar een goede chill out room word gewaardeert.

*frequentie: als een feest aan jou verwachtingen voldoet, maw je hebt een toffe tijd gehad, hoevaak zou je dan weer willen gaan? 1 keer per week? 1 keer per maand, 1 keer per 2 maanden?

1 x 3 maanden (voornamelijk veroorzaakt door 60 uur werken per week)

*bekendheid/PR: hoe kom je op een feest terecht? via flyers of posters? of lees je erover in bepaalde tijdschriften? of is het via-via, mond-tot-mond reclame?

mond op mond, posters

*voorbeelden: wat zijn voorbeelden van voor jou erg geslaagde clubavonden en waarom was het zo geslaagd?

Parkzicht
Multigroove (Elementenstaar '92-'93)
Feesten in de Graansilo A'dam
Feesten in Central Studio's + Vechtsebanen Urecht (Dance to Eden?)
VIP club (paradiso, halverwege de jaren 90)
Q- Dance feesten in HMH

Ik begeef me meestal rond een uur of 12 richting stad tot het einde van desbetreffende club :)

€2,00 voor een biertje is tegenwoordig standaard geloof ik..maar ja..als je beetje wilt concureren ;) entreeprijzen...hmm..ligt er natuurlijk aan wat er allemaal is.. het liefst sta ik op de gastenlijst ;)

*muziekprogrammering: vind je het belangrijk om veel verschillende DJ's te horen of hoor je er liever een of 2 op een avond? wil je graag verschillende soorten muziek horen (eclectisch zeg maar) of heb je liever een DJ die diep op een bepaalde muziekstroming ingaat? vind je het belangrijk dat er een "big name" DJ geboekt staat die je kent, of ga je meer voor sfeer en de muziek zelf? 1 zaal, of liever meer zalen met verschillende soorten muziek? moet de muziek heel hard of mag het ook wat zachter maar juist van heel goede kwaliteit?

Vooral de sfeer is erg belangrijk. Deze wordt ten eerste bepaald door de muziek natuurlijk en ten tweede het aantal vrouwen. Hoe meer vrouwen, hoe gezelliger is mijn ervaring. Maar met posters van vrouwen aan de muur ben ik ook tevreden :) Het aantal dj's is niet belangrijk, maar ik denk toch dat je beter muziek kan draaien voor een bepaalde doelgroep. Als je begint met techno, en daarna afstevend op R 'n B maak je niet al teveel mensen gelukkig, denk ik. Bekende Dj namen zijn natuurlijk leuke lokkertjes, maar het wil niet zeggen dat het dan ook geweldig gaat allemaal. Ik was ooit ergens waar Dj Jean draaide (in zijn hoogtij dagen, zeg maar) en daarna kwam er een lokale dj die hem helemaal weg draaide, aan de reactie van het publiek te zien. Commercieel gezien zijn bekende namen beter, maar ze zijn ook duurder natuurlijk.
naar mijn ervaring zijn 2 zalen tegelijk wel leuk (melkweg), zo kun je 'scrollend' door de zalen heen :) Op deze manier is het dus wel een voordeel om 2 soorten stijlen aan het publiek te geven.

*sfeer: wat vind je belangrijk qua sfeer? wat maakt of breekt voor jou een goede avond? denk aan entree (uitsmijters, garderobe), barpersoneel, PA, publiek ( erg verschillend publiek, of juist "gelijke geesten/incrowd"), hoeveel mensen binnen? heb je liever een feest met 1000 mensen of met 200 mensen? belichting? lasers, spots, veel licht, of meer minimale sfeer verlichting? vind je VJ's belangrijk? of kijk je er eigenlijk niet naar? vind je het belangrijk dat er bv ook nog (live)acts e.d. zijn?

Geluid moet natuurlijk goed zijn en vooral de lichten zijn ook erg belangrijk, dat moet je echt niet onderschatten. Ik ben altijd wel fan van sfeermatische warme kleuren (rood enzo), gewoon een beetje gezellig maken dus :) het moet eigenlijk aanvoelen als de hemel, dan zit je goed

Meestal reis ik niet ver, want de kosten rijzen de pan uit :)

Club/Disco/Funkhouse

*frequentie: als een feest aan jou verwachtingen voldoet, maw je hebt een toffe tijd gehad, hoevaak zou je dan weer willen gaan? 1 keer per week? 1 keer per maand, 1 keer per 2 maanden?

1x per week is wel genoeg denk ik *kijkt naar portemonnee*

Mondtotmond meestal, op flyers kick ik niet zo :geslaagd:

Standaard antwoord; leuke muziek + leuke mensen = gezellig :koffie:

nog even misschien ter verduidelijking: het gaat me om een club-avond (of hoe zoiets tegenwoordig ook mag heten) niet om festivals.... bedankt voor de reacties tot nu toe ;)

Of van 10 tot 4 en in de buurt, nog op tijd je nest in om maandag weer een beetje wakker te zijn, of tot 8 uur, en dan de eerste trein terug kunnen nemen.

Hangt van de gelegenheid af, bijzondere feesten dat mag best wat duurder zijn qua drank (max 2,5 eur per cons. max 40 eur entr.) dan een club of discotheek (max 1,5 eur voor biertje, max 20 eur entree).

*muziekprogrammering:
DJ's die ik ken of wil leren kennen, hoeven geen big names te zijn maar ik moet ze wel kennen, als er 1 of 2 DJ's in een line up staan die ik goed vind zullen de andere zoveel ook wel de zelfde stijl draaien.

Een DJ moet net zo lang draaien als ie nodig heeft, DJ Jean is na 5 minuten al klaar wat mij betreft, en Simon Underground mag best wel een uurtje of 2 draaien.

Het geluid moet hard en zuiver zijn, maar als het niet zuiver is, liever ook niet TE hard dan.

*sfeer: wat vind je belangrijk qua sfeer?
Gezellig personeel dat uitstraalt dat je te gast bent, in plaats van dat je blij mag zijn dat je binnen bent, gezellige mensen, goede muziek en een goede geluidskwaliteit.

*reizen: zou je voor een goede avond willen reizen?

Nature One daar zou ik wel voor willen reizen, ik vind het hoge Noorden vanaf hier (EHV) met de trein te ver voor een gewoon feest, het moet echt wat bijzonders zijn wil ik daar nog heen gaan, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht e.d. geen probleem.

Ik ga voor de hele harde sound (club/trance hard muhahaha ;) )

1x per 2 maanden. Iedere week ergens komen doet snel afbreuk. Of er moet echt iets leuks in het centrum van Eindhoven komen.

Internet en contacten via Internet. Flyers bekijk ik niet eens meer, ben ik toch niet toe in staat op een feest.

Mania in de Rodenburg, goede security, streng/goed deurbeleid, mooie vrouwen, goede muziek, goed geluid, niet te duur, en redelijk bereikbaar. En leuke mensen binnen.

22:00/23:00 uur, en het liefst tot 6:00 of 7:00 uur.

Entree afhankelijk wat geprogrammeerd is, maar bijvoorbeeld 10 euro voor een feest met alleen DJ's is mij te duur. Drank vind ik tot 1,50/1,60 nog acceptabel. Hoewel het mij niet echt veel uitmaakt. Ik drink geen alcohol, dus ik ben doorgaans stukken goedkoper uit dan anderen.

mziekprogrammering: vind je het belangrijk om veel verschillende DJ's te horen of hoor je er liever een of 2 op een avond? wil je graag verschillende soorten muziek horen (eclectisch zeg maar) of heb je liever een DJ die diep op een bepaalde muziekstroming ingaat? vind je het belangrijk dat er een "big name" DJ geboekt staat die je kent, of ga je meer voor sfeer en de muziek zelf? 1 zaal, of liever meer zalen met verschillende soorten muziek? moet de muziek heel hard of mag het ook wat zachter maar juist van heel goede kwaliteit?

Hangt ervanaf, maar het liefst eclectisch, en het liefst geen grote namen. Muziek hoeft niet hard, maar mag wel.

sfeer: wat vind je belangrijk qua sfeer? wat maakt of breekt voor jou een goede avond? denk aan entree (uitsmijters, garderobe), barpersoneel, PA, publiek ( erg verschillend publiek, of juist "gelijke geesten/incrowd"), hoeveel mensen binnen? heb je liever een feest met 1000 mensen of met 200 mensen? belichting? lasers, spots, veel licht, of meer minimale sfeer verlichting? vind je VJ's belangrijk? of kijk je er eigenlijk niet naar? vind je het belangrijk dat er bv ook nog (live)acts e.d. zijn?

Personeel dient vriendelijk te zijn. Portiers mogen niet schooieren. Ik heb een bloedhekel aan portiers die bedelen om fooi. Verder moet er incrowd aanwezig zijn, en geen "aapjes" kijkers. VJ,s zijn een pre, maar op zich niet belangrijk, en het feest moet lekker kleinschalig zijn.

Mag zelf in een uithoek in het buitenland zijn. Als ik er heen en terug kan komen zal het mij een zorg zijn.

Geen techno of house, want dat vind ik saaie muziek. Bij voorkeur hoor ik muziek die niet "funky" of "soulfull" is. Hoewel dat geen halszaak is, slechts een voorkeur. Mijn favouriete muziek is donker, melancholiek en angstaanjagend. Liefst EBM/Industrial/Darkfolk/Electro/Gothic/IDM of powernoise. Verder mag ik ook graag darkcore Drum&bass, Nu skool breaks en Breakcore horen. Ik wil, en verrast worden, en bekende dingen horen.

*frequentie: als een feest aan jou verwachtingen voldoet, maw je hebt een toffe tijd gehad, hoevaak zou je dan weer willen gaan? 1 keer per week? 1 keer per maand, 1 keer per 2 maanden? alleen op zaterdag? of zijn vrijdag of zondag ook wel opties voor je?

Maakt niks uit, maar liefst een keer per maand op vrijdag of zaterdag.

www.kagankalender.com en flyers

Goeie muziek gehoord, en lekker gekletst.

bump! kom op mensen! ;)

ach openeningstijden doen er niet toe, al is het 's middags...
de leukste feesten zijn meestal gratis en drank moet goedkoop, kraakprijzen zeg maar, het commerciele van een feest bederft vaak al veel... (money makes het feest go round)
alles draait om gezelligheid... dus leuke, relaxte mensen...
muziek moet divers en goed, geen heukie meukie shit...
maar goed, dit is allemaal my opinion... :gaap:

Meestal vanaf 23:00/24:00 uur, eerder beginnen heeft geen zin in Utrecht want dan is het gewoon nog TE rustig.

ligt er aan... voor een club/discotheek vind ik tot een euro of 15 nog wel gaan... daar boven begin ik toch echt te twijfelen.

*muziekprogrammering

Hoeveel dj's maakt mij echt niet uit... ik ga voor de muziek. het liefst hoor ik de hele avond techno of hardhouse of iets dergelijks. ik vind het niet belangrijk dat er bekende dj's komen... zolang ze maar goed draaien en de sfeer goed is.
Aantal zalen? maakt niet echt uit... 1 zaal waar goed gedraaid word is relaxed maar meerdere zalen waardoor je kan kiezen is ook wel ok. Muziek hoeft niet hard maar mag ook zeker niet te zacht :)

*sfeer

het moet niet TE druk zijn. Ik moet de ruimte hebben om te kunnen dansen... uitsmijters maakt mij niet echt veel uit. VJ's vind ik wel ok maar niet echt belangrijk. Live act's maken de sfeer op een fesst zeken wel compleet. Veel verschillende mensen geeft ook een goed gevoel. Ennuuuh buitenfeesten hebben toch altijd een betere sfeer vind ik.

Locatie maakt m0ij niets uit... als het feest goed is ben ik berijd te reizen tot mijn kont eraf valt :D

Ik denk dat ik toch voor het hardere werk ga... maar ik kan ook zeker helemaal freaken op lekkere funky house. als het maar goed dansbaar is.

bij mij is dit altijd een geld kwestie :D maw zou ik het geld hebben en ik vind het echt een leuk feest... dan ga ik zeker iedere week, zondag, vrijdeag, zaterdag of donderdag, dat maakt me niets uit.

*bekendheid/PR: hoe kom je op een feest terecht? via flyers of posters? of lees je erover in bepaalde tijdschriften? of is het via-via, mond-tot-mond reclame?</b>

Verschillend... meestal via mond tot mond en soms, bij groote feesten, via flyers/reclame.

een tijdje terug in de tivoli een feestje genaamd 'U-tech' zeeer geslaagde muziek en een goede sfeer... lekker gezellig en veel verschillende mensen... toppie avond was dat.

:okdan:

2200 tot 700. Omdat ik het dan niet meer volhoud

25 euro kaartje 1,50 euro drankje
Niet acceptabel ID en T prijzen

Ik heb t liefst live acts en sfeer DJ's die gewoon draaien waar de meeste op gaan. Niet een principe DJ die denkt dat ie een eigen stijl heeft. Het publiek valt dan namelijk dood.

Goed voorbeeld Tunderdome 92/2002 in RAI afgelopen maand. In een zaal werd van oud tot nieuw gedraaid om t uur een jaartal en elke DJ hield zich daar aan de sfeer was overweldigend.

Zie boven. VJ's zijn onmisbaar evenals aankleding en licht in een zaal. Knus roeleert meer als grote massa zalen.

Ja ik heb t er voor over. Wat van ver komt is lekker :)

Ik ga voor beuk muziek. Ik kom om te dansen niet om te praten. Als je wilt praten moet je naar een kroeg.

Gezien mijn leeftijd eens in de 2 maanden

Internet

Helraiser 3 in de vechtsebanen in utrecht. 1992 of 91 weet niet meer.
UIterst goede aankleding vette lasershow VJ's met manga en helraser clips. Goede DJ's die niet meer draaien tegenwoordig. SFEER!!! die dag bleef volgens mij iedereen tot het eind.

Ik denk dat het zo geslaagd was omdat er veel interactie was tussen publiek en DJ's en de drank en kaartjes waren goedkoop. Oh ja en grote house feesten waren er nog niet zoveel.

Origineel geplaatst door Twin-x

Helraiser 3 in de vechtsebanen in utrecht. 1992 of 91 weet niet meer.
UIterst goede aankleding vette lasershow VJ's met manga en helraser clips. Goede DJ's die niet meer draaien tegenwoordig. SFEER!!! die dag bleef volgens mij iedereen tot het eind.

Ik denk dat het zo geslaagd was omdat er veel interactie was tussen publiek en DJ's en de drank en kaartjes waren goedkoop. Oh ja en grote house feesten waren er nog niet zoveel.

Dat was idd een topfeest. Volgens mij zag ik er laatst nog een flyer van op de site van Glenn Plumer.

Origineel geplaatst door olafmol

23.00 - ? afhankelijk van de avond 8P

entree tot 15 euro afhankelijk van het feest, biertje 1.5 oiroo

maakt niet uit hoeveel dj's er draaien, kwaliteit is beter dan kwantiteit en de ene dj 'heeft langer nodig' als de andere, de muziek moet wel een beetje binnen dezelfde stijl blijven op een avond maar ik houd wel van een beetje variatie en een dj die het publiek aanvoelt, niet zon knakker die voor zichzelf staat te draaien 8P ..

bepaalde dj's of liveacts staan meestal wel garant voor een lekkere avond dus daar richt je je automatisch op, maar als pietje goede muziek draait vind ik het ook best :) Muziek moet lekker helder klinken in een tent, is belangrijker dan hard, te hard is a-relaxed. Een tent met meerdere zalen is beter, kun je ook ff rustig met iemand praten of voor iemand vluchten.

belangrijkste is relaxed publiek en goede muziek meestal zit het met de sfeer dan ook wel ok, grootste afknappers: te vol en te heet.. kleine feestjes waar mensen komen voor de muziek niet voor 'het uitgaan' zijn het lekkerst, massale commerciele feesten pas ik voor..

zeker, laatst nog in berlijn wezen stappen :) hoe leuker het feestje hoe verder je gaat..

minimale techno, techhouse, dubhouse, idm

2x per maand, vrijdag of zaterdag, incidenteel andere dag zou ik doen als het goed is (mazzo was altijd lekker met themaavonden door de week)

mond op mond, internet

Ostgut/Panorama Bar Berlijn met Dave DK, Daniel Wang en Force Tracks: vette muziek, goede sfeer en ambiance (oude fabriekshal naast de muur) en lekkere grote flessen bier :D

feestjes hier in de rechter met max achter de draaitafels, vette muziek en altijd veel vrienden :halleluja

Nature One festival in duitsland: groot en lekker 3 dagen buiten feesten, per persoon maximaal een vrachtwagen op het terrein :D

Hollywood Eindhoven, 1993-> ? de lokale housetent van eindhoven waar vroeger alle feest-bekenden zo'n beetje uitgingen

Verder terug: thunderdome 93 Martinihallen Groningen :D
eerste party dus dan weet je het wel

Feestjes in de belgie: Cherrymoon, Illusion, Barocci, Extreme :)
altijd gezelg in belgie

Nieuwjaarsfeestjes in Club X :D Altijd met veel vrienden, en muziek waar we toen van hielden :D

komt er zo even in me op......

Olaf

Laatst gewijzigd:
Re: Re: wat vind je belangrijk voor een goede avond uit?

Re: Re: wat vind je belangrijk voor een goede avond uit?

Liefst van 's middags tot begin van de nacht.

Bier 1,50

wil je graag verschillende soorten muziek horen (eclectisch zeg maar) of heb je liever een DJ die diep op een bepaalde muziekstroming ingaat?

Lieft de cd wisselaar vol met alle 13 goed/fout/slecht.

1 zaal, of liever meer zalen met verschillende soorten muziek?

Meerdere, als de mensen me in 1 zaal zat zijn, kan ik naar de volgende.

moet de muziek heel hard of mag het ook wat zachter maar juist van heel goede kwaliteit?

Niet te hard, want dan mot ik schreeuwen en ken ik niet lekker ouwehoeren.

*sfeer: wat vind je belangrijk qua sfeer? wat maakt of breekt voor jou een goede avond? denk aan entree (uitsmijters, garderobe), barpersoneel, PA, publiek ( erg verschillend publiek, of juist "gelijke geesten/incrowd"),

Gezellige barman, bittergarnituurtje erbij, biljart/pool tafel, de plaatselijke alcoholisten en dorpsgekken (incrowd?), kruidenhoekje.

hoeveel mensen binnen? heb je liever een feest met 1000 mensen of met 200 mensen?

20

belichting? lasers, spots, veel licht, of meer minimale sfeer verlichting? vind je VJ's belangrijk? of kijk je er eigenlijk niet naar?

Oud hollandsche cafeverlichting, kaarsen.

vind je het belangrijk dat er bv ook nog (live)acts e.d. zijn?

Ja, als iemand moppen gaat staan tappen. Plaatselijke kampioen flipperen die een demo geeft. Sterke vehalen van knoestige zeebonken met lange baarden.

Niet te ver, want ik krijg zadelpijn van me vouwfiets.

Oude zooi a.u.b.

1 x per maand. Ik moet altijd 2 weken bijkomen...

Onverwacht is het leukst.

Cafe het Wapen van Rhoon. Lekker bier en bitterballen.
De Vlerk, Waterfront. Relaxte mensen, sfeer en muziek.

dankje onacid ;)

keep em coming!

en knaller: "feestjes hier in de rechter met max achter de draaitafels, vette muziek en altijd veel vrienden" ...hee da's lachen, heb een poos geleden ook nog op een bassgalore avond van max404 gedraaid...voor terry hunter......leuke lokatie, alleen jammer dat het publiek zo vet laat kwam binnendruppelen

olaf

Origineel geplaatst door olafmol

en knaller: "feestjes hier in de rechter met max achter de draaitafels, vette muziek en altijd veel vrienden" ...hee da's lachen, heb een poos geleden ook nog op een bassgalore avond van max404 gedraaid...voor terry hunter......leuke lokatie, alleen jammer dat het publiek zo vet laat kwam binnendruppelen

olaf

ahum.. ik bedoelde eigenlijk Makcim, is nog niet zo bekend ;)

Back