Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door The Q
Moest dat nou Bdeep!![]()

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik wil niks zeggen Mike, maar het is niet de eerste keer dat Roland zich schuldig maakt aan halve besturingssystemen en apparaten die hal werken.(Roland is niet de enige met dat probleem...) De R8 gaat ook zo een eigen leven lijden zodra je sounds triggerd via midi, dat was althans zo met de eerste versies en ik heb geen idee of dat intussen verholpen is.
Mensen moeten begrijpen dat elke fabrikant een 'research' limiet heeft qua tijd en budget. Iemand van Emu vertelde mij ooit dat los van het resultaat van de R&D afdeling, toestellen vaak toch op de band gaan omdat dat 'moet' Er moeten immers ter tijd en stond nieuwe apparaten rereleased en liefst verkocht worden.En zo komt het dat een apparaat soms niet geheel 'af' is alvorens het geproduceerd wordt. Spijtig voor de eindgebruiker, en ik begrijp je frustratie omtrent de JP8000.

Dat dat anders kan bewijst Access die jaren nadat de Virus A eigenlijk al uit de handel was toch nog een nieuw besturingssysteem uitgeeft wat het onderste uit de kan haalt uit de machine. Dat noem ik nog eens ondersteuning!