JohnnyBusca
rocket scientist
Dus het is je conclusie.. dacht ik al. Dus geen reden om deze thread te verantwoorden.Origineel geplaatst door sms303
ik kom alleen op voor de belangen van mijn maat (naam koper/verkoper doet er nog steeds niet toe)! Mijn maat heeft een PB (op mijn aandringen) aan Hanz gestuurd.
Of Hanz een PB heeft gestuurd weet ik niet... of de verkoper ineens het licht heeft gezien dat weet ik niet... of de verkoper heeft gereageerd doordat ie deze thread heeft gelezen weet ik niet!
al met al tog wel een vreemde kwestie dat er nu ineens wel gereageerd kon worden, of niet?
zelf ben ik best wel snel met conclusies (met enige arrogantie) en vaak heb ik bij het juiste eind!
Met deze stelling beweer ik niet dat er sprake is van oplichting maar wel van nalatigheid en het ontstaan van een zeer vervelende situatie. Probeer het te spiegelen of naar jezelf toe te betrekken. Hoe zou jij reageren als dit je zou overkomen?
maar doet dat het er eigenlijk toe of ik snel conclusies trek van hetgeen wat ik heb gehoord/gelezen en heb gezien?
heeft het beantwoorden van deze vragen een toegevoegde waarde in deze kwestie?
ik kwam, ik zag en ik constateerde![]()
en probeer het op een verantwoorde manier op te (laten) lossen!
Op zich is het wel een leuke discussie, maar ik geloof dat ik er nu wel genoeg van heb. Wat ik erover denk is duidelijk. Ik ben overgins niet de enige die hier over het beleid gaat, dus er kan best iets veranderen, maar ik weet in ieder geval wat ik wil.