Yamaha DX200 Editor

In dat geval kun je al je plannen wel in de ijskast zetten... Misschien over een jaar of drie. O nee, dan komt de tweede...
Nou ja, zodra ze naar de middelbare school zijn krijg je weer tijd! :okdan:

Gefeliciteerd!

In dat geval kun je al je plannen wel in de ijskast zetten... Misschien over een jaar of drie. O nee, dan komt de tweede...

Hoe herkenbaar. Ik ben soms erg blij met de stofhoezen van CompuCap ;)

Bedankt voor de felicitaties :okdan: . We kijken er erg naar uit. Maar ik ben niet zo pessimistisch als torp hier schetst. We zullen het meemaken :D

Zijn er SF-ers die ervaring hebben met de dx/an200 als midi-controller?
Alle potmeters sturen midi-cc's uit (bijv. naar externe rack synths).
Bij mij werkt het gedeeltelijk bij verschillende apparaten, enige probleem is dat ik de cc waardes niet kan veranderen. Misschien dat dit mbv de software-editor kan? Daar heb ik geen ervaring mee.

Mocht het mogelijk zijn om de cc waardes in te stellen, dan zou de an/dx ook een soort Kiwi-achtige midi controller zijn, betaalbaar en met 4 sporen sequencer inbegrepen (!)

Zijn er SF-ers die ervaring hebben met de dx/an200 als midi-controller?
Alle potmeters sturen midi-cc's uit (bijv. naar externe rack synths).
Bij mij werkt het gedeeltelijk bij verschillende apparaten, enige probleem is dat ik de cc waardes niet kan veranderen. Misschien dat dit mbv de software-editor kan? Daar heb ik geen ervaring mee.

Mocht het mogelijk zijn om de cc waardes in te stellen, dan zou de an/dx ook een soort Kiwi-achtige midi controller zijn, betaalbaar en met 4 sporen sequencer inbegrepen (!)
Nee, en ik ken eigenlijk geen enkele synth waarbij je de uitgestuurde CC's kan veranderen.

Back