Yamaha DX200 Editor

dan nog! t is een bakje met een sequencer. ik kan al aardig geluidjes knutselen met dat ding (geen feedbackloops en eq en nog wat kleine dingen die niet vanaf t apparaat zelf kunnen). maar voor live zou t zo handig zijn om ook de sequences te kunnen schrijven op een overzichtelijke manier. de sequencer vind ik zonder editor niet echt gebruiksvriendelijk.

Hey,

Ben sinds 2 dagen in het bezit van een dx200 maar ben op zoek naar xgworks versie 3.
Heb een upgrade van de yamaha site gedownload naar versie 3.07 maar hiervoor moet ik natuurlijk eerst versie 3.0 hebben.
Als iemands me hiermee kan helpen zou je me zeer blij maken!
Wat rot van yamaha dat ze versie 3.0 verwijderd hebben bij de downloads!

Ik heb mijn originele cd even bekeken en daar staat versie 3.0a op. Ik kan je dat even mailen of een cdtje branden.
Stuur maar even een pb'tje!

Niet geprobeerd, maar zou moeten werken als de sysex het zelfde is. Je kan de editor gratis gebruiken en ook patches "grabben" uit je, in mijn geval, TX7. Je betaald alleen voor toegang tot de library.

Doet ie het ook goed op de DX200? Ik wist dat de SYSEX het zelfde was van de DX7 en 200 maar jij hebt het ook geprobeerd?

Alleen het filter en de FX sectie kun je dan niet editten?!

SYSEX is hetzelfde en heb in het verleden succesvol de DX200 met een DX7 editor aangestuurd (vermoed dat dit voor alle opgaat). Maar je kan inderdaad verschillende parameters niet aansturen (zoals ook bijv de distortion). De filter kun je dacht ik dan weer wel editten via CC. Zie pag. 124-125 van de manual voor de beschikbare CC's.

Hey,

Ben sinds 2 dagen in het bezit van een dx200 maar ben op zoek naar xgworks versie 3.
Heb een upgrade van de yamaha site gedownload naar versie 3.07 maar hiervoor moet ik natuurlijk eerst versie 3.0 hebben.
Als iemands me hiermee kan helpen zou je me zeer blij maken!
Wat rot van yamaha dat ze versie 3.0 verwijderd hebben bij de downloads!
Hier staat de volledige 3.07:
https://groups.yahoo.com/neo/groups/AN1x-list/files/AN200 Folder/

SYSEX is hetzelfde en heb in het verleden succesvol de DX200 met een DX7 editor aangestuurd (vermoed dat dit voor alle opgaat). Maar je kan inderdaad verschillende parameters niet aansturen (zoals ook bijv de distortion). De filter kun je dacht ik dan weer wel editten via CC. Zie pag. 124-125 van de manual voor de beschikbare CC's.

Ik denk dat ik er binnenkort zelf een editor voor ga maken. Als ie klaar is post ik die wel hier.

Ik denk dat ik er binnenkort zelf een editor voor ga maken. Als ie klaar is post ik die wel hier.

En? 8o)

Back