zoek cursus Cubase en/of studiotechniek

mighty-V-kaput

Ingeburgerd
hi,

is er iemand in de omgeving Parkstad, zuid-limburg die cursussen geeft? Ook als iemand veel verstand heeft van deze zaken en mij dingen kan leren (tegen vergoeding natuurlijk) kan zich melden.
grtz erik

Idem, maar dan in Regio Groningen? En dan vooral studiotechniek/muziekproductie?

Ik geef een 'beginners' cursus Cubase. In een goed en redelijk compleet uitgeruste home studio.
Echter wel gelegen in Zevenaar, Gelderland (vlak bij Arnhem).
Forumleden krijgen 10% korting.

Ik werk op PC met o.a. Cubase, WaveLab en meerdere (freeware en gekochte) VST's.

Voor meer info zie mijn website.
Info site is iets verouderd (kan momenteel niet uploaden via mijn provider), werk inmiddels op XP, heb binnenkort Cubase4 binnen en een Echo AudioFire12 (12 I/O) interface.

Stuur maar een mailtje of PB als er interesse is.

lieve mensen, bedankt voor jullie reacties. Ik heb al iemand gevonden (op 5 min. loopafstand!)

Even deze draad weer nieuw leven inblazen.

Ik zoek iemand die het liefst op lokatie (bij mij thuis dus) een cursus Cubase 4 en studio techniek zou kunnen geven. Een dagje of zo. Ik ken de basics wel maar ik merk dat ik teveel tijd kwijt ben met het uitvinden en uitproberen met alleen de handleiding in de hand. Daardoor kom ik te weinig toe aan muziek maken. Ben vooral bezig om hardware en software te ontdekken.

Ik zit in de regio Alkmaar.

Gr.

OJ

Back