Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door rvooh
hehe
ik wil jullie met de grote mond es zien een album maken met een MC-808 die de helft zo goed is .![]()
hehe
ik wil jullie met de grote mond es zien een album maken met een MC-808 die de helft zo goed is .![]()

Origineel geplaatst door KiaM
En de relevantie van deze opmerking is?
...
terwijl, als het toch zo "makkelijk" is, iedereen dit had kunnen doen
bedoel dit niet slecht hoor![]()
vind et gewoon stom om een plaat die goed klinkt (ook al ist je genre niet) volledig af te breken.

hehe
Origineel geplaatst door Alphatronic En dit soort nepperij mag van mij best worden afgebroken.
Origineel geplaatst door fuse
En dus bewust mensen voor het hoofd stoten omdat hun smaak minderwaardig is?
Ja ja, het calvinisme ten top!
Origineel geplaatst door Alphatronic
Ik vraag me ook af waardoor je nu eigenlijk voor het hoofd gestoten bent? Ik zou me eerder voor het hoofd gestoten voelen als ik er achter kwam dat een van mijn favoriete artiesten gewoon de presetpatterns van een of andere groovebox heeft overgenomen...
en met calvinisme heeft het mijns inziens al helemaal niks te maken...
Origineel geplaatst door Alphatronic
Ik zou me eerder voor het hoofd gestoten voelen als ik er achter kwam dat een van mijn favoriete artiesten gewoon de presetpatterns van een of andere groovebox heeft overgenomen...
en met calvinisme heeft het mijns inziens al helemaal niks te maken...
Origineel geplaatst door Hanz
Ach Fuse, houd toch eens op met je zalvende praatjes incl. opgeheven vingertje.
Nobody likes a wannabe-mod.
hee das nu ook weeral niet nodig e..
Origineel geplaatst door Sioux
Ik zie het gebruik van presets ook niet zo als een probleem. Een violist hoeft toch ook niet zijn eigen viool te bouwen? En een drummer mag geen standaard drumstel gebruiken? Als je een synth bespeelt moet je ineens ook goed zijn in sound design? Volgens mij zijn dat twee hele verschillende disciplines.
Jarre heeft prachtige composities gemaakt en mooie combinaties gemaakt van presets. Dat kan ik zeer waarderen. Of die drums preset patterns zijn op Teo en Tea boeit me ook nog niet eens.
Origineel geplaatst door Exzit
Ach horden gebruiken ook sampel CD's met loops etc of sampels verbouwd van anderen.
Is dat niet precies hetzelfde?
tgaat ier om meningen, niet om de mensen erachter of hun functie op een forum..
smaken verschillen. . . ik vind de plaat echt goed klinken..
Origineel geplaatst door Arv
Hmm, ik ben het daar niet mee eens. Een viool, drum, bas of whatever is een instrument wat je moet leren bespelen. Dat is heel wat anders dan gewoon drum preset patterns bij elkaar zoeken en neerkwakken. Daar komt nix meer bij kijken dan wat muisklikken..