jean michel jarre nieuwste cd téo&téa

Origineel geplaatst door Sioux
Ik had het ook niet over de MC drum patterns, maar over de preset synth geluiden die hij gebruikt (heeft). Ik heb liever iemand die mooie muziek maakt met presets dan klote muziek met eigen geluiden. Daar ging het me even om :)

mee eens, synth patches zijn geoorloofd :D

Origineel geplaatst door Arv
JA. En daar kots ik van. Het getuigt van onkunde, luiheid of beide. Snel een hit willen scoren..

Het is ook niet mijn ding ik wil zelf iets maken niet een kant en klare loop van een sample CD en daarna copy en paste.
Maar het was ook meer een constatering.

Dus jij vind het normaal om te bepalen wat anderen wel/niet mag gebruiken? Daar ben ik het absoluut niet mee eens. :D

Patches vind ik ook ok,.. Dan zou een piano ook al niet geoorloofd zijn. Maar waar het omgaat is dat hij schijnbaar ritme presets heeft gebruikt, en dat vind ik wel slap hoor. Ik bedoel dan ben je meer aan het dj'en dan wat anders. Beetje beneden het niveau lijkt mij van deze grootmeester? :)

Mee eens wat heb je aan zelf gemaakte patches als je niet eens in staat bent een song en een arangement te maken.

Origineel geplaatst door fuse
Dus jij vind het normaal om te bepalen wat anderen wel/niet mag gebruiken? Daar ben ik het absoluut niet mee eens. :D

Iedereen mag van mij doen wat ie wil (ik herhaal mezelf)..

Origineel geplaatst door fuse
Dat bedoel ik maar. Je gaat voor anderen beslissen wat zij moeten vinden van het gebruik van preset patterns. Mogen ze dat niet zelf beslissen of ze daar mee kunnen leven of niet?
Er geven hier mensen aan dat ze het er wel of niet mee eens zijn. En dan zijn kotssmilies echt niet nodig hoor.

Ik heb geen kotssmilie gezien in mijn post, dus ik heb geen idee waar je het over hebt... En ik beslis gelukkig helemaal niks voor iemand anders, ik geef mijn mening en die is nu wel duidelijk geloof ik...
Verder ben ik het eens met de reactie van Arv op Exzit, sample cd's met loopjes gewoon rechtstreeks overnemen vind ik ook jammer

het doel heiligt de middelen zeker?

ik vraag me af waar die vette hoover-preset in teo & tea vandaan komt :duivels:

Iedereen mag van mij doen wat ie wil (ik herhaal mezelf)..

Dus je mag van jezelf je jezelf tegenspreken? :D

Maar even een andere orde.

Aan één kant is het wel typisch om te zien hoe mensen deze 'heilige' verdedigen terwijl het ook zou kunnen dat hij inderdaad de kluit belazert. Maaar goed, tegenwoordig wil ook iedereen bedrogen worden. (Leningkje iemand?)

Of de mensen die het standbeeld 'Jarre' omver hebben getrokken omdat de persoon niet meer biedt wat zij van hem eisen. Ah gut wat erg nou.

Dan zijn de enige consistenten degene die hem altijd al een flutartiest hebben gevonden.

Conclusie:
JMJ is een flutartiest.
(Logica is soms wel handig.)

Fuse, waar jij anderen van beschuldigd breng je zelf keer op keer weer in je eigen posts naar voren.. Pot verwijt de ketel..

Proof or STFU.

Tussen het ene uiterste en het andere zitten nog een tal van andere opvattingen en nuanceringen. Maar ik begrijp dat zwart-wit beter is voor het in hokjes plaatsen of om er bepaalde sociale modellen op los te laten :D

Origineel geplaatst door rvooh
het doel heiligt de middelen zeker?

Dat is wel een van de principes die ik aanhoud met muziek maken. Het maakt niet uit hoe je je geluid maakt, als het dr maar komt.

-C-

ik snap niet zo goed dat je wel mag zeggen dat je t een goede plaat vind, maar niet dat t een tergende irritante fuckplaat is, want dan stoot je mensen tegen t hoofd
ik voel me tegen t hoofd gestoten door al die lui die dit een goede plaat vinden

dus

iedereen mag lekker zelf weten wat ie van die fuckplaat vindt en ook hier vermelden, daar gaat de draad toch om?

bepalen wat de ander mag gebruiken.. ja dus,.. je mag toch zeggen dat je t niet cool vind als iemand preset loopjes en weet ik wat gebruikt
waarom mag dat niet?

het is niet zo dat JMJ nu bedreigd wordt of zo toch?.. mensen vormen alleen een mening over zn plaat en werkwijze

ik wordt zo strontziek van mensen die de hele tijd met opgeheven vingertje zo hard roepen dat iemand anders iets niet goed doet

jij moet dit, jij zegt dit en dat mag niet, jij en jij en jij. ik stel voor dat de JP balkenende met bierbuik van dit forum daar gewoon s mee kapt.. ik stel t alleen voor he, ik verbied je niks.. leg je niks op

waar maak je jullie druk om man, is toch al 20 jaar geleden al afgeschreven die JMJ....
Als die gozer presets wil gebruiken doet ie dat toch lekker alsof de rest wat je op radio hoort lekker origineel is hehe.
Ik koop die syntheziser greatest geiten wollen sokken daapse muziek toch niet

Frank & Mirella das pas vette muzak

Discussie op een discussieforum is natuurlijk uitgesloten Fjoesz. Kom op zeg.. Opa FUSE is daar niet van gediend.

Fuse kan zich beter niet meer zo druk maken nadat men hem weer eens (bewust) verkeerd heeft willen begrijpen want het helpt toch geen zak :)

van mij mag sjaan mickey jarretel presets usen net zoals iemand een X0X mag gebruiken (heeft ook weinig uit te staan met eigen sounds creeren) maar of ik het dan goede muziek vind of niet is een 2e nutuulk.

Discussie op een discussieforum is natuurlijk uitgesloten Fjoesz. Kom op zeg.. Opa FUSE is daar niet van gediend.

Ohhh.. Was dit een discussie?? Ik dacht een aantal monologen die strak langs elkaar heen liepen :p

theoenthea6xg7pbyu4.jpg

zelfs de titel van de CD is gejat :D
wel leuk is dat je er van die gratis tandjes bij krijgt 8o)

Back