jean michel jarre nieuwste cd téo&téa

Origineel geplaatst door fjoesz
ik wordt zo strontziek van mensen die de hele tijd met opgeheven vingertje zo hard roepen dat JMJ iets niet goed doet

Even je typo verbeterd. :D

En druk maken? Ik zie er de humor wel van in.
Trouwens reken er maar op dat ook al zou ik dit een bijzonder slecht album hebben gevonden dat ik exact hetzelfde zou hebben gereageerd.

Ik zie namelijk het nut er niet zo van in om vanachter je veilige toetsenbordje mensen gaan zitten af te vallen waarbij ik me afvraag of je het direct op de man af ook zou durven.

Stel, je verkoopt die ene synth waar JMJ op geilt en hij komt gewoon even langs buurten om hem persoonlijk op te halen en hij vraagt je. En moet je nog een gratis CD van me hebben?
Zeg je dan, 'mwa laat maar zitten, het is een totale rukplaat' of neem je hem aan?

Origineel geplaatst door fuse

Zeg je dan, 'mwa laat maar zitten, het is een totale rukplaat' of neem je hem aan?

Altijd weer dat zwart wit...
Je kan toch ook zeggen "he dude, ik vond t niet zo goed als equinoxe..."

als er een plaat uitkomt en er komt een draad over die plaat dan mag je toch uitspreken dat je t een fuckplaat vindt en dat je dat presetgewauwel kut vindt. waarom mag dat nou niet gezegd worden, dan val je ineens iemand af, stoot je m tegen t hoofd
dat vind ik wat anders dan van iemand anders zeggen dat ie zn mening niet mag geven...

"Ik zie namelijk het nut er niet zo van in om vanachter je veilige toetsenbordje mensen gaan zitten af te vallen waarbij ik me afvraag of je het direct op de man af ook zou durven." wat bedoel je daar nou weer mee man
wat is dat toch met dat veilige toetsenbordje.
dat veilige toetsenbordje weerhoudt je er iig niet elke keer van die belerende meuk te tikken vanaf je ivoren toren

Ja, dan zou ik zeggen dat ik t een kutplaat vind ja. zowiezo heb ik nogal weinig met JMJ.

als er een plaat uitkomt en er komt een draad over die plaat dan mag je toch uitspreken dat je t een fuckplaat vindt en dat je dat presetgewauwel kut vindt. waarom mag dat nou niet gezegd worden, dan val je ineens iemand af, stoot je m tegen t hoofd
Het gaat niet om een mening maar om een oordeel. Wat jij hier stelt is een mening. Beetje ruw omschreven maar jij dicht je die stijl toe terwijl je wel weet dat het mensen tegen het hoofd stoot. Het is maar wat je respectvol noemt.
Maar gaan we even terug naar wat gezever wat hopenlijk ea verduidelijkt. (Kijkt u even mee?)

.
Wel kostelijk dat de 'ware' Jarre fans in dit topic na een paar keer beluisteren al de 'geniale Jarre touch' er duidelijk in konden horen.
Dit is dus een duidelijk voorbeeld van veroordeling en wordt ook nog eens onderschreven door anderen. Compleet in haar context en niet eens humoristisch bedoeld maar neerbuigend.

En dat slaat toch absoluut nergens op om iemand te gaan bespotten op wat voor smaak hij/zij heeft?

Dan heb je aan mij een kwaaie want dan ga ik daar over zeveren want ik vind dat je zoiets niet kan maken. En uiteraard en plein publique.

Andere posts zijn niet zo zwart wit als deze maar ik zag Pochos al reageren dat hij niet blij werd van bepaalde opmerkingen. En eerlijk gezegd snap ik hem wel. Maar waarom wordt daar geen rekening mee gehouden?

dat vind ik wat anders dan van iemand anders zeggen dat ie zn mening niet mag geven...
Wijs mij dan eens aan waar ik dat zeg?

Ja, dan zou ik zeggen dat ik t een kutplaat vind ja. zowiezo heb ik nogal weinig met JMJ.
Waarom dan al die drukte? Dan ga je toch lekker naar vette shit luisteren? Want hoe jij erover denkt hebben we nu wel door hoor. :)

brilsmurf.gif

Jammer, ik kan het plaatje dat hij een schop onder z'n kont krijgt even niet vinden.

Origineel geplaatst door Hanz
brilsmurf.gif

Jammer, ik kan het plaatje dat hij een schop onder z'n kont krijgt even niet vinden.

Fuse heeft helemaal geen bril...trouwens, ik HAAT brillen:dubbel:
Overigens is dit ge over en weer best kostelijk; ik kies geen partij, ik leer van allebei:D

Origineel geplaatst door fuse
Wel kostelijk dat de 'ware' Jarre fans in dit topic na een paar keer beluisteren al de 'geniale Jarre touch' er duidelijk in konden horen.

Dit is dus een duidelijk voorbeeld van veroordeling en wordt ook nog eens onderschreven door anderen. Compleet in haar context en niet eens humoristisch bedoeld maar neerbuigend.

ik vind het wel humor eigenlijk :D

1 meningen en oordelen zien er op papier vaak t zelfde uit
2 waatom stoot ik daarmee mensen tegen het hoofd
3 hij maakt daar juist een goed punt, welke jarretouch hehe.. dat gaat niet over smaak
4 je wil men iig wel de mond snoeren.. mensen die hun mening geven.. als reactie op post van tjebbe:
"En als je ergens kostsmilies voor kan gebruiken is het voor die mensen die denken uit te kunnen maken hoe anderen muziek moeten maken en denken te kunnen bepalen wat voor hun artistiek genoeg is. Waarschijnlijk omdat denken buiten de lijntjes te moeilijk of denken uberhaupt te moeilijk voor ze is."
dat is jouw interpretatie van tjebbes post begrijp ik, vergezeld met oud zeer of zo ik weet niet. maar volgens mij viel dat allemaal wel mee zn post
hij heeft toch gewoon gelijk :D

wat mij stoort is dat jij die alarmbellen altijd hebt rinkelen. ome fuse moet weer even komen vertellen hoe t moet en wat wel en niet mag.

ik geef toe dat van jouw replies bij mij inderdaad vaak mn nekharen omhoog gaan staan. ik had t al een stuk eerder met rust kunnen laten, maar zelfs ik ben menselijk

edit: ik ga trouwens op vakantie :D

j

dat origineel was niet door fjoesz geplaatst trigg
dat was hanz

Origineel geplaatst door 6 trak
ik zou hem uit beleefdheid aannemen en als het mij nix lijkt weggeven aan iemand die het wel wat vind... ofzo dan toch...

Ik heb hem als echte Jarre fan uit beleefdheid zelfs gekocht :) Hij heeft genoeg moois gemaakt in het verleden om een pensioen verdiend te hebben ;) En ik wil mijn verzameling compleet houden.

@fjoesz

1 onzin, als je moeite hebt met lezen dan kan dat
2 volgens mij hebben anderen en ik het toch echt duidelijk uitgelegd
3 weer grapjes maken over de niet aanwezige smaak van anderen = oordelen
4 hij heeft niet gewoon gelijk, ook hij veroordeeld mensen met een slecht smaak

En als je niet tegen m'n posts kan is er altijd nog een filter om me uit te zetten. Je hoeft niet te reageren. En al helemaal niet om me opzettelijk te irriteren.

En nog een fijne vakantie he.

Origineel geplaatst door VlEen
Fuse heeft helemaal geen bril...trouwens, ik HAAT brillen:dubbel:
Overigens is dit ge over en weer best kostelijk; ik kies geen partij, ik leer van allebei:D

eh ik heb een bril zoals je wel weet. Ik heb er zelfs 2 :D
en als ik mijn bril afzet merk ik geen verschil of ik nou zonder of met bril waziger zou zwammen als met bril snappie hem nog:kont: :dubbel:

Origineel geplaatst door 6 trak
:D

Leuk gemaakt, 6.:D

Back