Hilltree
Listen here, you little shit.
Het eerste album van hem, die ik in 5 minuten heb beluisterd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door renepela
Even geluisterd. Wat een ontzettend commerciele bagger muziek is dat zeg. Leuk clipje, dat wel.
Reacties op youtube zijn redelijk positief. Snap ik niet. Is totaal niet origineel of een of andere manier onderscheidend van andere muziek uit dit genre. Jarre is het echt helemaal kwijt en na Revolutions heeft ie niets gemaakt wat leuk was.
Ongelooflijk dat dit dezelfde man is die meesterwerken als Oxygene, Equinoxe, Zoolook en Rendez-Vous heeft afgeleverd.
Ik heb overigens al jaren het gevoel dat Jarre niet zo'n heel goede muzikant is en dat het echte brein achter al die klassiekers mensen zijn als Michel Geiss en Dominique Perrier. Jarre is meer het gezicht naar de markt toe.
Maar da's mijn mening natuurlijk. Misschien vinden anderen het fantastisch of word ik gewoon een oude l*l.

Origineel geplaatst door e-vert
5 minuten naar oxygene geluisterd?????
WOw dat is wel heel kort. Ik heb oxygene wel duizenden keren geluisterd en nog verveelt hij me niet. Elke keer ontdek ik het album weer opnieuw.

Origineel geplaatst door rvooh
iedereen is hier gewoon afgeschrikt door de "commerciele" sound
ik raad gewoon aan om nog een paar keer het album te luisteren.. vinnem echt geslaagd..

Origineel geplaatst door olav
En Oxygene 4 is ook een commercieel nummer geweest, zijn miljoenen exemplaren van verkocht en daar gaat het toch om. Phochos![]()
[/B][/QUOTE]
bij???????????????????????:confused: :confused:Origineel geplaatst door phochos
Sorry hoor, maar waar gaat het om?????![]()
bij???????????????????????:confused: :confused: [/B][/QUOTE]
was niet zo serieus bedoelt hoor dus absoluut no offense maar ik denk gewoon dat wij dan enigszins andere opvattingen hebben over muziek. Origineel geplaatst door phochos
Waar het om gaat? Dat je je materiaal goed verkoopt.
Origineel geplaatst door Bass
Maak ja daarvoor muziek ?
Dan ben je dus een sellout en niet integer bezig, als het je gaat om de verkoop en niet om de creativiteit..
isOrigineel geplaatst door olav
Ik denk dat we elkaar wel begrijpen Phochos![]()
Ik heb alleen het probleem dat ik op het gebied van muziek erg principieel ben en absoluut niet van commercie houd, maar dat is mijn mening natuurlijk.
On topic: ik heb de CD deze week gekocht en ook nog eens vergeleken met oxygene, nou niet te vergelijken dus.
Vind het nieuwe album voor het grote deel wel erg cheesy. Nummer 4 en 5 (weet de titel even niet) hebben wel een leuke sfeer moet ik zeggen, hoewel die vocoder stem in 4 om teis