Een sampler, wat is dat voor ding?

Origineel geplaatst door Hooihuis
Dan hier alvast les 1: wie een sampler heeft, HOEFT zich nooit te vervelen :geslaagd:

Les 2 : De sampler is de 'keukenrobot' van de studio.

Les 3 : er bestaat geen volwaardig software-alternatief voor de hardware sampler.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Les 3 : er bestaat geen volwaardig software-alternatief voor de hardware sampler.

hoezo (even los van trigger pads)

Origineel geplaatst door chilistein
hoezo (even los van trigger pads)

-vreet geen cpu
-8>16 outputs
- perfecte integratie met PC via software
;)

-vreet geen cpu
-8>16 outputs
- perfecte integratie met PC via software
;)

leer ik plots iets bij?

Heb nu eindelijk eens de babysteps gevolgd die hier staan http://www.tweakheadz.com/scsi_transfer_pc_to_emu_sampler.htm

Kan nu via wavelab samples editten, AIFF en WAV formaat en supersnel verzenden via SCSI
Via EOS software van EMU zie je de E6400 op je beeldscherm en kun je via je muis alle funkties bedienen. En via je toetsenbord snelle naampjes geven bijvoorbeeld

euhm eigenlijk wou ik nog even heel serieus zijn ook aangezien ik daar niet goed in ben.

Een sampler is het ding waarmee je stukken opgenomen geluid bewerkt, bespeelt en bevoeld (bij een mpc dan toch eh)

Samplen .

Attachments

• sk1_ad.jpg
    sk1_ad.jpg
    86,2 KB · Bekeken: 137
Wat is nou een goeie sampler voor op de PC die zelf ook kan choppen als de MPC enzo

is er niet
niks chopped als een mpc
maar Kontakt is wel fuckin vet !

Origineel geplaatst door Bizon
Wat is nou een goeie sampler voor op de PC die zelf ook kan choppen als de MPC enzo

kan je ook met een sequencer als Fruityloops.

Back