Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bazziman
Ik heb gister (van Kenny) een MD gekocht bij Feedback...ik heb weinig geslapen vanacht...wat een topbakkie....een paar extra hatjes (909) en wat extra algoritmes zouden natuurlijk top zijn....

Origineel geplaatst door Arveyman
Ligt het aan mij of zijn er tegenwoordig weinig moderne drummachines die wel mooie hihats kunnen produceren? Ik bedoel, ala 909..
Arv

Origineel geplaatst door mikeandrews
Ik kan me voorstellen dat je in een lastige positie zit; door de 'algemene opinie' en het prijskaartje vind je eigenlijk dat je hem mooi MOET vinden. Ik heb ooit hetzelfde gehad met een Kurzweil K2500. Dat is toch een monsterachtig apparaat volgens de specificaties en ik heb mensen er dingen mee horen doen waar ik steil van achterover sloeg. Maar ik kon er gewoon geen vrienden mee worden. De "sound" stond me op een of andere manier gewoon niet aan. Ik ben geloof ik wel 10 keer terug gegaan naar de winkel om hem te bespelen, maar het werd gewoon niks. Tja, dan houdt het op nietwaar? Niets is zo persoonlijk als smaak, dus slaap er een paar nachtjes over en vertrouw op je intuitie.
Tot zover Mona's psycholgische hulp voor vanavond![]()

Origineel geplaatst door BDeep
Ik vroeg me eigenlijk af..... Toverkoning, heb je hem nu teruggestuurd, of heb je je Machinedrum nog???
Origineel geplaatst door Arveyman
Ligt het aan mij of zijn er tegenwoordig weinig moderne drummachines die wel mooie hihats kunnen produceren? Ik bedoel, ala 909..
Arv
Origineel geplaatst door Shivah
omdat het een vette bak is?met vette sounds?

Origineel geplaatst door glennplumber
Maar waarom moet toch alles ... alles 909 :confused: :confused: