Het is weer bijna koninginnedag....

Echt helemaal niks: behalvevoor 50 cent een heel brakke Kawasaki Digitale drumcomputer...met gesamplede (en slecht geloopte) stukjes muziek waar je dan 4 geluiden overheen kan 'drummen'...

61512BYJFDL._SS500_.jpg

Een Philips PMC100 composer uit de jaren 80

tn_PMC100e.jpg

Volgens mij nog nooit gebruikt, inclusief handleiding, originele data tape en ook nog eens in de originele verpakking...
Leuk speledingetje, zonder afdingen: €1,- :D

Hier ook haast niks gezien, begint meer op een vlooienmarkt te lijken.. (Haarlem)

Er stond wel een oud Solina orgel, heb niet kunnen zien of het er een met stringsectie was..

Koninginnedag ontvlucht door naar frankrijk te gaan.
Daar aangekomen in 3 boeren deurpjes een rommel/zooi/vlooien markt bezocht

resultaat casiotone 405 voor 10 euro.
eigenlijk 8 euro maar ik gaf de goede man 10 voor de moeite cést bon ;)

Heb hem gelijk aangesloten op m'n kaosspad mini en zit nu te jammen in de zon.

morgen nog een paar rommel/zooi/vlooien markt aflopen...

33589.jpg

niet de mijne trouwens, maak wel een foto van m'n setup in de tuin. Maar ik moet eerst een fles absynth ;) hebben

Origineel geplaatst door jgeers01
Een Philips PMC100 composer uit de jaren 80

Volgens mij nog nooit gebruikt, inclusief handleiding, originele data tape en ook nog eens in de originele verpakking...
Leuk speledingetje, zonder afdingen: €1,- :D

Hmmmm....ik denk dat dit koopje toch wel met stip bovenaan staat! De mijne is in dezelfde staat maar was 15 euro (van Marktplaats) en dat was al heel goedkoop.

Dit zijn toch wel leuke bakkies hoor :) Okee, je kunt de geluiden niet editten maar ik vind sommige klanken echt wel wat hebben. Zeker als je ze laag laat afspelen (houd er rekening mee dat de sequencer lager kan dat het euhhhh...."klaviertje" zeg maar).

Je kunt hier echt goede electro-sequences mee maken die je dan alleen nog maar hoeft te samplen en loopen....filtertje er misschien nog over en het klinkt super! Enne, ruis is juist fijn :okdan:

Ik heb er ook nog een draagband bij zodat je hem als een soort Uber Walkman kunt gebruiken.....super cheesy :D

Origineel geplaatst door jgeers01
Er stond ooit een review in de Interface in de rubriek Analogica: demo
:kroon:

Hee, dat heb ik dus nogsteeds online staan. Was ik allang vergeten. Klinkt weer leuk toch.

Origineel geplaatst door sander
Hee, dat heb ik dus nogsteeds online staan. Was ik allang vergeten. Klinkt weer leuk toch.

Zit er een distortion op, of heeft Allard krijger dat de geluiden door een externe distortion gejaagd?
2e gedeelte klinkt inderdaad lekker

Ook hier was het niet veel soeps. Wat een rotzooi proberen mensen toch te verkopen :D

Mijn koopjes waren gta 3 en vice city in een duobox voor de xbox voor 7 euro en een nintendo (nes) met alles 4 games en kabels etc. voor 4 euro.

Toch best loik!

Back