nieuwe acidlabjes

ben zelf wel geinteresseerd in de bombass met midi.
misschien hebben mensen interesse in een groupbuy voor een van de twee?
mocht klaus daar nog aan willen beginnen dan....

mooi hoor, die nieuwe acidlabberd. ik heb mijn ouwe acidlab destijds verkocht vanwege de onhandige sequencer. toch kriebelt het nog als ik mijn opnames terughoor. enneh... 150 euro ? veel succes :D

Heb een beetje info gekregen over de Bombass van Klaus 'acidlab' Süßmuth:

:D wel in haperend Engels, maar ach..

The bombass is play with midi note on/off. The accent is turned on, when velocity is higher than 99.
When two notes are played at same time you get the slide function.
The midi channel is selected by pressing the midi-learn bottom for two seconds. The next midi note that is received, defines the midi channel.

Soon there will be a manual at the downloads on my website.

The price is 560 Euro + shipping 17 Euro in Europe.

Only advanced payment on my account is possible.

Als de bouwkwaliteit hetzelfde is als de bassline V1, dan zit 't ZEKER wel goed.

Ik meen er trouwens dus uit op te maken dat ie goed aan te sturen is met bijv. een RS7K / MPC / etc. qua loopjes. :)

Origineel geplaatst door Zoidsity

Als de bouwkwaliteit hetzelfde is als de bassline V1, dan zit 't ZEKER wel goed.

de potmeters zijn wel van slechte kwaliteit hoor, althans in de eerste basslines. ik heb er in zeer korte tijd 3 moeten vervangen omdat ze kraakten of helemaal niets meer deden.

gelukkig was Klaus erg behulpzaam en stuurde mij gratis vervangende toe. maar buiten de potmeters is de bouwkwaliteit prima.

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Wat gaat die nieuwe bassline kostte???
Wel een betere sequencer :okdan:

ben benieuwd wat t kost [oftewel bad site ]
http://acidlab.de/Sound/

staat een elektrovoltje tusssen lol
dus nieuwere acidlab en bombass
:engel:

Attachments

• l_353db67df5ce3ecb69d50150fdd19792.jpg
    l_353db67df5ce3ecb69d50150fdd19792.jpg
    50,9 KB · Bekeken: 72
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
TeeBee rocked. Lekker van Nederlandse bodem, een hele goede 303 clone en een super midi<>CV-converter
klank is zekers wel ok te noemen alleen niet eg een live app...
wel gelijk een handy studiotool
midi merge op de gele
4 x cv gate
:geslaagd: instelbare resonantie

Tb's klonen zoals de x0xb0x is de reinste vorm van heiligheidsschennis en godslastering:
Je put zo alle reserveonderdelen voor echte tb's uit, die nu al vrij schaars zijn.. Dankuwel vuile kloners! en FOEI!
wees eens origineel.. of koop het origineel

lang leve de acidlab :halleluja :halleluja :halleluja

Back