je moet niet verwachten dat ie de bpm helemaal goed uitleest want vaak begint een track niet meteen op de beat of wat dat ook ...Origineel geplaatst door olafmol
mmm..nou ook met die beatmarker techniek (waaarvan ik het nu nog steeds niet helemaal snap) gaat het gewoon niet lekker met traktor2...... ik snap het niet, het lijkt wel alsof ie de timing/bpm niet goed kan uitlezen of bij het afspelen dingen laat verschuiven...... ze moeten dat proggie gewoon zo maken dat ie ofwel het juiste tempo WEL kan uitlezen, of dat ie echt de boel gaat syncen op beat-slices....
Olaf
je moet het echt met de hand doen
eerste beat 'cueen' en er een beatmarker van maken
dan legt ie er zelf een grid overheen
die grid verloopt altijd een beetje dus moet je soms met de hand scrollen en bij verloop de orfginele bpm aanpassen.
kijk hier maar :
forum
hij crashed alleen erg vaak bij mij
maar als je eenmaal een track met de grid hebt kan je die grids in de playlists opslaan en altijd inlezen met grid
werkt echt super ... ik zal kijken of ik er een mix mee kan maken

) heeft zijn nieuwe cd gemixt met traktor 2 en in duitsland zie je steeds meer mensen met traktor in clubs, vraag me af of zij de timing wel helemaal tight krijgen.. miischien een vraag voor het traktor forum 

flink verbeteren en anders in ieder geval de wave display een stuk groter maken, want syncen op zo'n pieldisplaytje werkt niet echt